Filtru aer KAMOKA F203001 pentru VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V - 105 cai benzina
VW Bora Sedan (1J2)
105 cp - benzina
05.2000 - 05.2005
105 cp - benzina
05.2000 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.6 16V - benzina
Sasiu: limuzina
An: 05.2000 - 05.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 105 cp / 77 kW
Codul motorului: ATN, AUS, AZD, BCB
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Motor:
105 cai - 77 kW - benzina
Cod producator:
F203001
Producator:
KAMOKA
Cod motor:
AZD
Separarea blocurilor:
Cod motor:
BCB
Tip filtru:
Filtru aer suplimentar
Forma:
patrat
Lungime [mm]:
286 mm
Latime [mm]:
192 mm
Înaltime [mm]:
43 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistem de aprindere - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4500
1/min
Cuplu maxim
148
Nm
Ridicare
86,90
mm
Alezaj
76,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
19°+/15°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
20°-/15°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,953
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 21,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
11,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
108,25
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
84° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1078
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1548
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7200
Ohm
Distanţă electrozi
Motor ATN
1,00±0,10
mm
Distanţă electrozi
Motor AUS
1,00±0,10
mm
Distanţă electrozi
Motor AZD
1,05±0,05
mm
Distanţă electrozi
Motor BCB
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor AZD
F7HPP222U
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor BCB
F7HPP222U
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor ATN
BKUR6ET10
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AUS
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Motor ATN
4 LV
Tip carburaţie
Motor AUS
4 LV
Tip carburaţie
Motor AZD
4 MV
Tip carburaţie
Motor BCB
4 MV
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
630 - 730
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AUS
2500 - 3000
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor ATN
2800 - 3200
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AZD
2500 - 3000
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor BCB
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AUS
0,00 - 0,20
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor ATN
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor BCB
0,00 - 0,20
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AZD
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AUS
2500 - 3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor ATN
2800 - 3200
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AZD
2500 - 3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor BCB
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
630 - 730
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor ATN
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ATN
530 - 830
1/min
Procedură alternativă
Motor ATN
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KT
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR 1KX
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KT
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR 1KX
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KP, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KX, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KT
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR 1KX
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
19,05
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
VALEO
Producător generator
Variantă 2
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90
Amperi
Producător demaror
VALEO
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mercedes Vito BOX (w639) 109 CDI (639.601, 639.603, 639.605) - 95 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Vito BUS (w639) 109 CDI (639.701, 639.703, 639.705) - 95 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Set segmenti piston KOLBENSCHMIDT 800073810000
- Brat/bieleta suspensie, stabilizator ESEN SKV 04SKV485
- Garnituri, carcasa filtru ulei ELRING 632.090
- Bec, far principal HELLA 8GH 007 157-121
- Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 502
- Bobina inductie cilindrica ESEN SKV 03SKV216
- Faruri BMW E46 sedan (2001-2005) - negru AP SWB02DB
- Inchizator capota motor METZGER 2310747
- Ventilator habitaclu NRF 34113
- Arc spiral EIBACH R10202
- Conducte frana QUICK BRAKE CU-1860A-A
- senzor,temperatura interioara FEBI BILSTEIN 32808
- Set rulment roata GSP 9249002K
- Set garnituri, ax supape CORTECO 19035767
- Disc frana BREMBO 09.A598.11
- Bec, far principal OSRAM 66140ULT-HCB
- Piulita SWAG 20 90 3687
- furtun aer incarcare ESEN SKV 24SKV888
- Articulatie sferica SWAG 20 78 0005
- Set surub, chiulasa AJUSA 81003500
- Unitate comanda, pompa combustibil MAXGEAR 27-1241
- Garnitura baie ulei FAI AutoParts SIL-2DB
- Disc frana TRW DF1583
- Cilindru receptor frana METELLI 04-0115
- Rola ghidare/conducere, curea distributie DAYCO ATB2180
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024