Filtru habitaclu Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI polen - 140 cai benzina CPTA - magazin online
Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J)
140 cp - benzina
10.2013 - 05.2015
140 cp - benzina
10.2013 - 05.2015
Marca: Seat
Model: Ibiza 4 Sportcoupe (6J)
Modif.: 1.4 TSI - benzina
Sasiu: cupe
An: 10.2013 - 05.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1395 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: CPTA
Ulei motor: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Suspensie - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Directie - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Angrenare roata - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Cutie viteze - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Transmisie cu curea - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Piese motor - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Piese bloc motor - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Garnituri - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Sistem de racire - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Filtre - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Uleiuri si lichide - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Senzori - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Sistem alimentare - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Electrice - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Sistem pornire - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Curatare parbriz - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Sistemul de esapament - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Caroserie - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Lumini - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Interior - Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.4 TSI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4500 - 6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 3500
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
80,00
mm
Alezaj
74,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
30°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
4,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
4,963
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
motor nou
10,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,70±0,05
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic ME 17
Presiune sistem
Pompă de prealimentare
4,00 - 7,00
bar
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2469
mm
Ecartament faţă
1465
mm
Ecartament spate
1457
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,90
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
cu interval de schimb fix
VW 502 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
1,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
485 - 515
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Delphi
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
70 - 90
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 P, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 154 A2|G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2013, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
prima dată la 240.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Curea dinţată pentru pompa de agent de răcire modul de verificare
prima dată la 240.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024