Filtru hidraulic, sistem directie JP GROUP 9945150200 pentru Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro - 150 cai benzina
Audi A6 Sedan (4B, C5)
150 cp - benzina
02.1997 - 01.2005
150 cp - benzina
02.1997 - 01.2005
Marca: Audi
Model: A6 Sedan (4B, C5)
Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: limuzina
An: 02.1997 - 01.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: AEB, ANB, APU, ARK, AWT
Ulei motor Motor AEB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ANB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor APU: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ARK: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor AWT: 4,10
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Cod producator:
9945150200
Producator:
JP GROUP
Diametru [mm]:
12 mm
Numar comercial:
JPRP12, 9945150209
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Franare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Suspensie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Directie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Piese motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Garnituri - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Filtre - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Senzori - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Electrice - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Caroserie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Lumini - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Interior - Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600
1/min
Cuplu maxim
210
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°+/28°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/8°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor AEB
1,37 - 1,47
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor ANB
1,50 - 1,60
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor APU
1,50 - 1,60
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,25
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Pompă agent de răcire
11 x 528
dacă există
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
17.8 x 1300
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.12 x 855
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
2000
Ohm
Fişă bujii
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic
Presiune sistem
cu subpresiune
3,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
4,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEB
820 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ANB
740 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APU
740 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AWT
740 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AEB
820 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ANB
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor APU
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AWT
740 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AWT
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AWT
740 - 880
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze automată
700 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze automată
700 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEB
720 - 1000
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2757 - 2759
mm
Ecartament faţă
1536 - 1545
mm
Ecartament spate
1563 - 1570
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
28,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
321,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
355,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
60,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
42,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
36,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
40,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
450 - 1000
Ohm
Rezistenţă - injectoare
10,00 - 18,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AEB
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ANB
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APU
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ARK
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AWT
4,10
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01A
2,75
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01A
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
2,80
litru
După lucrările de reparaţii
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
0,80
litru
Specificaţie cutie distribuţie
G 052 145 S2
Ulei servodirecţie
0,85
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11, până la 1998/07
850 - 900
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1998/08, până la 1999/03
750 - 800
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1999/04, până la 2001/04
650 - 700
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2001/05
550 - 600
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
250 - 300
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu supapă de reglare
220 - 240
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
toate 120.000 km
Interval de schimbare a curelei de transmisie a pompei lichidului de răcire
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024