Filtru ulei DENCKERMANN A210037 pentru Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6 - 90 cai benzina
Nissan Primera Hatchback (P10)
90 cp - benzina
06.1990 - 01.1996
90 cp - benzina
06.1990 - 01.1996
Marca: Nissan
Model: Primera Hatchback (P10)
Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 06.1990 - 01.1996
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1597 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: GA16DS
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
A210037
Producator:
DENCKERMANN
Diametru exterior 1 [mm]:
80 mm
Diametru interior 1 [mm]:
63 mm
Diametru interior 2 [mm]:
55 mm
Dimensiune filet:
3/4"-16 UNF
Înaltime [mm]:
102 mm
Tip filtru:
Filtru insurubabil
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Suspensie - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Directie - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Angrenare roata - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Cutie viteze - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Piese motor - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Garnituri - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistem de racire - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Filtre - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistem de aprindere - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Senzori - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Electrice - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistem pornire - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Caroserie - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Lumini - Nissan Primera Hatchback (P10) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
133
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
76,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Valoare de reglare, Motor cald
0,32 - 0,40
mm
Joc supapă - supapă de admisie
Valoare de reglare, Motor rece
0,25 - 0,33
mm
la 20°C
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald, Valoare de verificare
0,21 - 0,49
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Valoare de reglare, Motor cald
0,37 - 0,45
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Valoare de reglare, Motor rece
0,32 - 0,40
mm
la 20°C
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald, Valoare de verificare
0,30 - 0,58
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,80 - 13,70
bar
Diferenţă max. 0,98 bar
Rată de compresie
9,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,49
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
117,80
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,78 - 0,98
bar
Termostatul se deschide la temperatura
77°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
0°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Carburator
Producător carburaţie
Nikki
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
de la
Moment aprindere
0°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2800 - 3200
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/65 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
185/65 R 14
2,20
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
fără ABS
20,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
cu ABS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
fără ABS
18,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
cu ABS
20,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu ABS
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu ABS
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Diametru tambur de frână punte spate
fără ABS
203,20
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
fără ABS
204,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără ABS, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
cu ABS, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Segment secundar de sabot, fără ABS, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Segment primar de sabot, fără ABS, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,70
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu ABS, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
fără ABS
242,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu ABS
257,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
cu ABS
258,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 80W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
6,40
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu ABS
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
KLH00 - PAGR0
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1991/03
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1991/03
toate 15.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1991/02
toate 10.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1995/10
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 1991/02
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de ventilaţie a blocului motor
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ventilaţie a blocului motor
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024