Filtru ulei JAPKO 10599 pentru Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19) - 136 cai motor diesel
Mazda 6 Station Wagon (GY)
136 cp - motor diesel
08.2002 - 02.2005
136 cp - motor diesel
08.2002 - 02.2005
Marca: Mazda
Model: 6 Station Wagon (GY)
Modif.: 2.0 DI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 08.2002 - 02.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 136 cp / 100 kW
Codul motorului: RF5C
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Motor:
136 cai - 100 kW - motor diesel
Cod producator:
10599
Producator:
JAPKO
Tip filtru:
Filtru insurubabil
Lungime [mm]:
76 mm
Diametru exterior [mm]:
80 mm
Diametru de montaj [mm]:
64 mm
Filet interior (mm):
M20 x 1,5 mm
Numar informatii tehnice:
By-pass
Inlocuieste:
10703, 10914, 10706
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Suspensie - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Directie - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Angrenare roata - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Cutie viteze - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Piese motor - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Piese bloc motor - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Garnituri - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Sistem de racire - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Filtre - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Senzori - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Sistem alimentare - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Electrice - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Sistem pornire - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Curatare parbriz - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Caroserie - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Lumini - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Interior - Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI (GY19)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
310
Nm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,09 - 0,21
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,29 - 0,41
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/30°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
41°-/8°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
31,0 - 35,0
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
18,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,47
bar
Temperatură de verificare 100° C
Retard maxim chiulasă
transversal
0,010
mm
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,040
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,94 - 1,22
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
94°
Radiatorul se cuplează la temperatura
90°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
725 - 825
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
3,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2750
mm
Ecartament faţă
1530
mm
Ecartament spate
1520
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
283,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
280,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±240
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
315±25
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
2,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1800 - 2450
Ohm
la 20°C
Coloană de aer a senzorului arborelui cu came în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
1850 - 2450
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
0,45
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1300 - 1700
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Tensiune regulator
14,10 - 14,70
Volţi
la 20°C
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
SAE 5W - 30|10W - 30|10W-40
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze A65M-R
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,86
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
9,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
470
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
ATMOS GU10
Conţinut rezervor
64
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2005, Accesoriu
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001
la fiecare 200.000 km / 11 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la nr. de identificare a vehiculului 400.000
mai întâi la 100.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Reglaţi jocul supapei.
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024