Filtru ulei Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R) - 192 cai benzina 2ZZ-GE - magazin online
Toyota Celica Coupe (ZZT23)
192 cp - benzina
08.1999 - 09.2005
192 cp - benzina
08.1999 - 09.2005
Marca: Toyota
Model: Celica Coupe (ZZT23)
Modif.: 1.8 16V TS - benzina
Sasiu: cupe
An: 08.1999 - 09.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1796 cmc
Putere: 192 cp / 141 kW
Codul motorului: 2ZZ-GE
Ulei motor: 4,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Suspensie - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Directie - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Piese motor - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Garnituri - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Filtre - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Senzori - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Electrice - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Caroserie - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Lumini - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Interior - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
7600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
6800
1/min
Cuplu maxim
180
Nm
Ridicare
85,00
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,35 - 0,45
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La mers în gol
10°-/58°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
15°-/97°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
La mers în gol
12°-/34°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
36°-/60°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,460 - 5,475
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,445 - 5,470
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 1,1 bar
Rată de compresie
11,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,40
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IFR6A11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
SK20R11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
3,00 - 3,43
bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
numai 2004
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
cu catalizator reglat
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
cu catalizator reglat
2300 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
La vehicule cu EOBD
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
cu catalizator reglat
180
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehicule cu EOBD
60
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
La vehicule cu EOBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu EOBD
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 900
1/min
Valoarea lambda
cu catalizator reglat
0,98 - 1,02
λ
Valoarea lambda
La vehicule cu EOBD
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
cu catalizator reglat
0,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/60 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
205/50 R 16
2,70
bar
Presiune pneuri spate
195/60 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
205/50 R 16
2,70
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600
mm
Ecartament faţă
1490
mm
Ecartament spate
1480
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
4000±1000
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2150±650
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
950±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
475±175
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
350±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
200±100
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
1630 - 2740
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
2065 - 3225
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
835 - 1400
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1060 - 1645
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
36
Ah
Putere generator
0,96
Kilowaţi
Putere demaror
0,80
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
Ulei cutie de viteze manuală
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
4,10
litru
Ulei transmisie automată
numai 2001
4,00
litru
Ulei transmisie automată
numai 2004
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF T-IV
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
5,80
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
5,90
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
400 - 460
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2002/10
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002/09
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2003/08
prima dată la 150.000 km / 10 ani, apoi odată la 90.000 km
Roz
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003/07
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Verde
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R) - 192 cai Introduceti sasiu
Salveaza
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024