Flansa amortizor Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 - 120 cai motor diesel BHZ (DV6FC) - magazin online
Peugeot 2008
120 cp - motor diesel
de 07.2014
120 cp - motor diesel
de 07.2014
Marca: Peugeot
Model: 2008
Modif.: 1.6 BlueHDi 120 - motor diesel
Sasiu: SUV
An: de 07.2014
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc
Putere: 120 cp / 88 kW
Codul motorului: BHZ (DV6FC)
Ulei motor: 3,75
litru cu filtru
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Suspensie - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Directie - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Piese motor - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Garnituri - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Filtre - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Senzori - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Electrice - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Caroserie - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Lumini - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Interior - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750
1/min
Cuplu maxim
300
Nm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea prizei de energie a motorului
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
0,20 bar
în cazul turaţiei motorului 2500/min
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 2500/min
0,20
bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 4000/min
0,60
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Temperatura de testare 110 °C la 1000/min.
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
84°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
Pompă de prealimentare
3,50 - 8,20
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
1,80
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
1,80
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2538
mm
Ecartament faţă
1477
mm
Ecartament spate
1488
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 266x22 mm
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 283x26 mm
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Disc de frână 266x22 mm
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Disc de frână 283x26 mm
24,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 266x22 mm
266,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 283x26 mm
283,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
249,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,75
litru
Specificare ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze BE4R, Cantitate de schimb
1,80
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze AL4, Cantitate de schimb
3,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MA, Cantitate de schimb
2,10
litru
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
9735 K0
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Europa
450
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD6-C12 C1P4
110
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
87
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
Denso ND - OIL 8
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD6-C12 C1P4
Denso ND - OIL 8
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
PSX24W 12V 24W PG20/7
Lumină intermitentă faţă
PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
Faruri spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 125.000 km / 4 ani, apoi odată la 25.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 25.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 25.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 100.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de umplere AdBlue®
la fiecare service
Efectuaţi o cursă de probă
toate 50.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
în condiţii grele de exploatare
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024