Frana de mana Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4 - 170 cai benzina G6EA - magazin online
Hyundai Santa Fe 2 (CM)
170 cp - benzina
03.2006 - 12.2012
170 cp - benzina
03.2006 - 12.2012
Marca: Hyundai
Model: Santa Fe 2 (CM)
Modif.: 2.7 4x4 - benzina
Sasiu: SUV
An: 03.2006 - 12.2012
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2656 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: G6EA
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Suspensie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Directie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Angrenare roata - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Cutie viteze - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Piese motor - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Garnituri - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Sistem de racire - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Filtre - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Senzori - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Electrice - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Sistem pornire - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Caroserie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Lumini - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.7 4x4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată cu VVTi
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
248
Nm
Ridicare
75,00
mm
Alezaj
86,70
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,17 - 0,23
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,27 - 0,33
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°+/60°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
46°-/10°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,965 - 5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
2-3-4-5-6-1
Presiune de compresie
10,30 - 11,80
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,40
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 95°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-7°00'±10°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
ILFR5B11
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,71±0,01
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Presiune sistem
3,70 - 3,90
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
580 - 780
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
580 - 780
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-7°00'±10°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
580 - 780
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
235/70 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri spate
235/70 R 16
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700
mm
Ecartament faţă
1615
mm
Ecartament spate
1619
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03
mm
Grosime discuri de frână osie spate
11,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,03
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
190,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
630 - 770
Ohm
la 20°C
Coloană de aer a senzorului arborelui cu came în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - injectoare
13,80 - 15,20
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
68
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
600
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
110
Amperi
Tensiune regulator
14,20 - 14,80
Volţi
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
7,80
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Ulei diferenţial punte spate
0,90
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 75W-90
Hypoid
Ulei cutia de distribuţie
0,80
litru
Specificaţie cutie distribuţie
API GL5 SAE 80W-90
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-3
Ulei original
Agent de răcire
8,30
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
825 - 875
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Conţinut rezervor
75
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium
toate 160.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de verificare a uleiului din cutia de distribuţie
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a uleiului diferenţialului posterior
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 96.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024