Frana de mana Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R) - 86 cai benzina 4E-FE - magazin online

Toyota
Cumpara online 24/7
Toyota Corolla Sedan (E11)
Toyota Corolla Sedan (E11)
86 cp - benzina
05.1997 - 09.1999
Marca: Toyota Model: Corolla Sedan (E11) Modif.: 1.4 - benzina
Sasiu: limuzina An: 05.1997 - 09.1999 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1332 cmc Putere: 86 cp / 63 kW Codul motorului: 4E-FE Ulei motor: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Aplica

      Toate piesele auto pentru Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)

      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Angrenare roata - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Filtre
      Filtre
      Filtre - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Electrice - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R)
      Inchide
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      5400 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      4200 1/min
      Cuplu maxim
      120 Nm
      Ridicare
      77,40 mm
      Alezaj
      74,00 mm
      Supapă per cilindru
      4
      Joc supapă - supapă de admisie
      Motor rece
      0,15 - 0,25 mm
      Joc supapă - supapă de evacuare
      Motor rece
      0,31 - 0,41 mm
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      2°-/30°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      34°-/2°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      5,970 - 5,985 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      5,965 - 5,980 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune de compresie
      10,0 - 13,0 bar
      Rată de compresie
      10,00 :1
      Retard maxim chiulasă
      0,050 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      0,75 - 1,03 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      80° - 84°
      Radiatorul se decuplează la temperatura
      83°
      Radiatorul se cuplează la temperatura
      93°
      Sistemul de aprindere
      Valori sistem de aprindere
      Moment aprindere
      -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      Rezistenţă maximă cablu de aprindere
      25000 Ohm
      Distanţă electrozi
      1,10 mm
      Bujii/Bujii incadescente NGK
      BKR5EKB11
      Bujii/bujii incandescente altele
      Denso
      K16TR11
      Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
      rece
      13200±3500 Ohm
      Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
      cald
      16000±3600 Ohm
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 95 ROZ
      Denumire carburaţie
      Injecţie benzină
      Tip carburaţie
      EFI
      Presiune sistem
      cu subpresiune
      2,26 - 2,55 bar
      Presiune sistem
      fără subpresiune
      2,81 - 2,87 bar
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      600 - 750 1/min
      Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
      600 - 750 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie benzină
      Moment aprindere
      -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      CO-Conţinut la mersul la ralanti
      0,50 %
      Turaţie la ralanti mărită
      2300 - 2800 1/min
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      0,30 %
      Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
      100 ppm
      Contiţionarea timpului de ardere internă
      120 Secundă(secunde)
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      2500 1/min
      Valoarea lambda
      0,97 - 1,03 λ
      Delta Lambda
      0,03 λ
      Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
      500 - 900 1/min
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial
      2,50 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime
      2,80 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial
      2,50 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime
      2,80 bar
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      22,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      20,00 mm
      Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
      0,05 mm
      Diametru tambur de frână punte spate
      200,00 mm
      Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
      201,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      10,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      4,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      1,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      1,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5500±1500 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2500±500 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1100±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      550±150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      300±100 Ohm
      Rezistenţă - senzor arbore cotit
      rece
      985 - 1600 Ohm
      Rezistenţă - senzor arbore cotit
      cald
      1265 - 1890 Ohm
      Rezistenţă - injectoare
      13,80 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Putere generator
      0,84 Kilowaţi
      Putere demaror
      0,80 Kilowaţi
      Putere demaror
      Posibilitate alternativă:
      1,00 Kilowaţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      3,20 litru
      Viscozitate ulei de motor
      API SH
      10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
      Viscozitate ulei de motor
      API SJ
      SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
      Specificare ulei de motor
      API SH|API SJ
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze C150
      1,90 litru
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze C161
      2,10 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      API GL4 SAE 75W-90
      Ulei transmisie automată
      3,10 litru
      Specificaţie ulei transmisie automată
      ATF Dexron II D
      Ulei servodirecţie
      0,70 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      Ulei original
      Agent de răcire
      4,90 litru
      Specificare lichid de răcire
      Antigel pe bază de etilen-glicol
      Lichide de frâna la schimbare
      1,20 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      600 - 700 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Conţinut rezervor
      50 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază lungă
      de la 1999/10
      HB3 12V 60W P20d
      photoicon
      Fază lungă
      până la 1999/09
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY2
      Lumină de parcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      H3 12V 55W PK22s
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină marşarier
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Lampă de citit
      R10W 12V 10W BA15s
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      nu este prevăzută de producător
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      nu este prevăzută de producător
      Interval de verificare a curelei de transmisie
      mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      la fiecare 45.000 km/3 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      până la 1998
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      de la 1999
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      până la 1998
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
      mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
      de la 1999/07
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
      Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
      până la 1999/06
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
      de la 1999, cu cutie de viteze automată
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Mod de verificare-joc supapă
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Reglaţi jocul supapei.
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Toyota Corolla Sedan (E11) 1.4 (EE111_, EE111R) - 86 cai Introduceti sasiu
      Toyota Salveaza
      Nissan Qashqai (J10,JJ10) 2.0 - 141 cai Introduceti sasiu
      Nissan Salveaza
      Scania P,G,R,T Series 2003- R730 - 730 cai Introduceti sasiu
      Scania Salveaza
      VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI - 60 cai Introduceti sasiu
      VW Salveaza
      Mazda 626 Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) - 90 cai Introduceti sasiu
      Mazda Salveaza
      Ford Orion 3 (GAL) 1.6 i 16V - 90 cai Introduceti sasiu
      Ford Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024