Furtun frana Citroen C1 2 1.2 VTi 82 - 82 cai benzina HMT (EB2D), HMZ (EB2), HMZ (EB2F) - magazin online
Citroen C1 2
82 cp - benzina
de 04.2014
82 cp - benzina
de 04.2014
Marca: Citroen
Model: C1 2
Modif.: 1.2 VTi 82 - benzina
Sasiu: hatchback
An: de 04.2014
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 1199 cmc
Putere: 82 cp / 60 kW
Codul motorului: HMT (EB2D), HMZ (EB2), HMZ (EB2F)
Ulei motor: 3,25
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Suspensie - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Directie - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Angrenare roata - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Cutie viteze - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Piese motor - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Piese bloc motor - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Garnituri - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Sistem de racire - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Filtre - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Senzori - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Sistem alimentare - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Electrice - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Sistem pornire - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Curatare parbriz - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Caroserie - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Lumini - Citroen C1 2 1.2 VTi 82
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2750
1/min
Cuplu maxim
112
Nm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
0,21
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
3
Secvenţă de aprindere
1-3-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea prizei de energie a motorului
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
2,20
bar
la 80° C temperatura agentului de răcire
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,10
bar
Termostatul se deschide la temperatura
81° - 85°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie multiplă
Presiune sistem
3,30 - 3,70
bar
Consum de combustibil
5,00
Litri la / 100 Km
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Nu
Graficul de poziţie - ştecher
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
165/65 R 14
2,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/65 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
165/65 R 14
1,80
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/65 R 14
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2340
mm
Ecartament faţă
1425
mm
Ecartament spate
1420
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,40
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,40
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
247,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,25
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2296
SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2300
SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300|PSA B71 2312
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
ESSO JWS 227
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
400
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Valeo-YV020B
Ulei original
Conţinut rezervor
42
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
LEDDRL 1
Piesă originală
Far de ceaţă
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă lateral
>
Piesă originală
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 125.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 125.000 km / 4 ani, apoi odată la 25.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 25.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Efectuaţi o cursă de probă
toate 50.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
în condiţii grele de exploatare
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024