Furtun frana Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110) - 185 cai motor diesel 841 P.000 - magazin online

Lancia
Cumpara online 24/7
Lancia Thesis (841AX)
Lancia Thesis (841AX)
185 cp - motor diesel
04.2006 - 07.2009
Marca: Lancia Model: Thesis (841AX) Modif.: 2.4 D Multijet - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 04.2006 - 07.2009 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2387 cmc Putere: 185 cp / 136 kW Codul motorului: 841 P.000 Ulei motor: 5,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Partea de montare
    • puntea spate
    • punte fata
    Producator
    • A.B.S.
    • MALO
    Aplica
    • Furtun frana A.B.S. SL 3256 Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
      mai mult
      A.B.S.
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Lungime [mm]:
      350 mm
      Dimensiune filet 1:
      OUT.M10x1
      Dimensiune filet 2:
      INN. M10x1
      Greutate [kg]:
      0,09 kg
      puntea spate
      43 Lei cu TVA
    • Furtun frana A.B.S. SL 3442 Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
      mai mult
      A.B.S.
      Partea de montare: punte fata
      Partea de montare:
      punte fata
      Lungime [mm]:
      459 mm
      Dimensiune filet 1:
      INN M10x 1.0
      Dimensiune filet 2:
      OUT. M10x1
      Greutate [kg]:
      0,14 kg
      punte fata
      50 Lei cu TVA
    • Furtun frana MALO 80175 Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
      mai mult
      MALO
      Partea de montare: pe ambele parti punte fata
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Partea de montare:
      punte fata
      Lungime [mm]:
      420 mm
      pe ambele parti punte fata
      85 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Directie - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Cutie viteze - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese motor - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Interior - Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110)
    Inchide
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2000 1/min
    Cuplu maxim
    380 Nm
    Ridicare
    90,40 mm
    Alezaj
    82,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,50 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,50 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    5
    Secvenţă de aprindere
    1-2-4-5-3
    Rată de compresie
    18,10 :1
    Sistem de răcire
    Termostatul se deschide la temperatura
    81° - 85°
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    În spatele măştii tabloului de siguranţe.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    215/60 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    215/60 R 16
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2803 mm
    Ecartament faţă
    1569 - 1573 mm
    Ecartament spate
    1541 - 1545 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    26,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    20,20 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    305,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    281,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    100 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    470 Amperi
    Producător demaror
    DENSO
    Tip demaror
    M70R
    Putere demaror
    2,10 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B4
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
    Ulei cutie de viteze manuală
    1,45 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL5
    Ulei transmisie automată
    7,25 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron III
    Ulei servodirecţie
    1,05 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron III
    Agent de răcire
    8,60 litru
    Specificare lichid de răcire
    CUNA NC 956-16
    Lichide de frâna la schimbare
    1,50 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    650 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    130 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    SP 10
    Conţinut rezervor
    75 litru
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 20.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 20.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    fără filtru de particule
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    cu filtru de particule
    după afişarea intervalului de / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Lancia Thesis (841AX) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110) - 185 cai Introduceti sasiu
    Lancia Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024