Furtunuri turbo Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R) - 90 cai motor diesel 1ND-TV - magazin online
Toyota Auris (ZE15,RE15)
90 cp - motor diesel
03.2007 - 09.2012
90 cp - motor diesel
03.2007 - 09.2012
Marca: Toyota
Model: Auris (ZE15,RE15)
Modif.: 1.4 D-4D - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 03.2007 - 09.2012
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1364 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: 1ND-TV
Ulei motor până la 2008/11: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor de la 2008/12: 4,10
litru cu filtru
Ulei motor de la 2011/05: 3,90
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Suspensie - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Directie - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Piese motor - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Garnituri - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Filtre - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Senzori - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Electrice - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Caroserie - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Lumini - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Interior - Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 3000
1/min
Cuplu maxim
190
Nm
Ridicare
81,50
mm
Alezaj
73,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,11 - 0,17
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,14 - 0,20
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°-/36°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
44°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,200
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,080
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Capac uzat
0,79
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Capac nou
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
95° - 97°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
100° - 102°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
95° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
100° - 102°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
Presiune înaltă
300,00 - 1,600,00
bar
Presiune injecţie Diesel
1600
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 16
2,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600
mm
Ecartament faţă
205/55 R 16
1524
mm
Ecartament spate
205/55 R 16
1522
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
295,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
270,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
36,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
5700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
1250±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
500±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
250±50
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
1630 - 2740
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
2065 - 3225
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
835 - 1400
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1060 - 1645
Ohm
50°C - 100°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Tip generator
SE0
Curent de încărcare a generatorului
100
Amperi
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
până la 2008/11
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
de la 2008/12
4,10
litru
Ulei de motor cu filtru
de la 2011/05
3,90
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA C2
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3|ACEA A3/B4|ACEA A5/B5|API CD|API CE|API CF-4
SAE 5W-30|10W-30|15W-40|20W-50
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
ACEA C2
SAE 0W-30, SAE 5W-30
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W
Agent de răcire
5,40
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
5,80
litru
Specificare lichid de răcire
SLLC
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
Locul fabricaţiei Japonia
DOT 3
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
410 - 470
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 8
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2010
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY2
Far de ceaţă
de la 2012/03
H16 12V 19W PGJ19-3
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 90.000 km
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
viteza 5 cu cutie de viteze automată, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
viteza 6 cu cutie de viteze automată, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
toate 15.000 km
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Verificaţi acustic jocul supapei.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024