Garnitura capac supape Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI - 252 cai benzina CYNB, CYPA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4G5, C7)
Audi A6 Avant (4G5, C7)
252 cp - benzina
09.2014 - 09.2018
Marca: Audi Model: A6 Avant (4G5, C7) Modif.: 2.0 TFSI - benzina
Sasiu: combi An: 09.2014 - 09.2018 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 252 cp / 185 kW Codul motorului: CYNB, CYPA Ulei motor: 4,60 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • PAYEN
    • FAI AutoParts
    • TOPRAN
    • VAG
    Aplica
    • Garnitura, capac supape VICTOR REINZ REINZOSIL 70-31414-10 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Serie:
      REINZOSIL
      Cod motor:
      CYNB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      CYPA
      Material:
      Silicon
      Proprietati chimice:
      nerezistent la solventi
      Proprietati chimice:
      elastic in mod permanent
      Proprietati chimice:
      intarit
      Culoare:
      antracit
      continut:
      70 ml
      Temperatura de la [°C]:
      50 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      320 °C
      Tip ambalaj:
      tub
      numai împreuna cu:
      70-31415-00
      36 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape ELRING EL-Liq 74 461.682 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Serie:
      EL-Liq 74
      Culoare:
      portocaliu
      Respectati instructiunile de montaj:
      Cuplu de desprindere [Nm]:
      7 Nm
      Proprietati chimice:
      nerezistent la solventi
      Proprietati chimice:
      intarit
      continut:
      50 ml
      Temperatura de la [°C]:
      -55 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      180 °C
      disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.:
      461.682 EL-Liq 74
      Numar comercial:
      461.682 EL-Liq 74
      96 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape PAYEN HR397 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Cod motor:
      CYNB
      pt. cod original (OE):
      11121262571
      Culoare:
      negru
      Material:
      Silicon
      Tip ambalaj:
      tub
      continut:
      80 ml
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      300 °C
      48 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape PAYEN HR397T Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Cod motor:
      CYNB
      Culoare:
      negru
      Material:
      Silicon
      Tip ambalaj:
      tub
      continut:
      70 ml
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      300 °C
      30 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape FAI AutoParts SIL-2 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Cod motor:
      CYNB
      Tip ambalaj:
      tub
      20 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape FAI AutoParts SIL-2DB Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Cod motor:
      CYNB
      Tip ambalaj:
      tub
      Versiune:
      Trade Pack
      203 Lei cu TVA
    • Garnitura, capac supape TOPRAN 116 375 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: de la capacul culbutori catre separatorul de ulei
      Partea de montare:
      de la capacul culbutori catre separatorul de ulei
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Culoare:
      roșu
      Numar comercial:
      116 375 001
      de la capacul culbutori catre separatorul de ulei
      43 Lei cu TVA
    • Silicone sealant VAG D176404A2 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Informatii:
      67 Lei cu TVA
    • Oil Pan Gasket/Silicone Sealant - 80ml VAG D176404M2 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Информация:
      Useful for the creation of many gaskets
      163 Lei cu TVA
    • Silicone sealant VAG D176600M1 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
      Informatii:
      87 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    4900 - 5900 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1600 - 4700 1/min
    Cuplu maxim
    360 Nm
    Ridicare
    92,80 mm
    Alezaj
    82,50 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,960 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    Presiune de compresie
    7,00 - 14,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    9,60 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,85 - 1,60 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    0,00 mm
    Proiectarea chiulasei nu este permisă.
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie directă
    Tip carburaţie
    FSI
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Nu
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    245/45 R 18
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2912 mm
    Ecartament faţă
    1627 mm
    Ecartament spate
    1618 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR FM0
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR FM0
    32,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EE
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KY
    20,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    8,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR FM0
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    356,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,60 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    3,80 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    G 052 549 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    3,50 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    G 055 529 A2
    Ulei original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    550 - 590 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    110 - 130 cm³
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    toate 60.000 km
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TFSI - 252 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024