Garnitura, chiulasa AJUSA MULTILAYER STEEL 10123910 pentru Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet - 120 cai motor diesel
Fiat Doblo 119
120 cp - motor diesel
de 10.2005
120 cp - motor diesel
de 10.2005
Marca: Fiat
Model: Doblo 119
Modif.: 1.9 D Multijet - motor diesel
Sasiu: microbus
An: de 10.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc
Putere: 120 cp / 88 kW
Codul motorului: 186 A9.000
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Motor:
120 cai - 88 kW - motor diesel
Cod producator:
10123910
Producator:
AJUSA
Serie:
MULTILAYER STEEL
Cod motor:
186 A9.000
Diametru [mm]:
83 mm
Grosime [mm]:
0,92 mm
Numar crestaturi/gauri:
1
Latime [mm]:
155 mm
Lungime [mm]:
390 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Suspensie - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Directie - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Angrenare roata - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Cutie viteze - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Transmisie cu curea - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Piese motor - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Piese bloc motor - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Garnituri - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem de racire - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem de aer conditionat - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Incalzire si ventilatie - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Filtre - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Uleiuri si lichide - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Senzori - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem alimentare - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Electrice - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem pornire - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Curatare parbriz - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Sistemul de esapament - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Caroserie - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Lumini - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Interior - Fiat Doblo 119 1.9 D Multijet
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
280
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
0,25 - 0,35
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30 - 0,40
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,974 - 7,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,974 - 7,992
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
140,85
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Radiatorul se cuplează la temperatura
96° - 98°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
830 - 870
1/min
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2510
mm
Ecartament faţă
1473
mm
Ecartament spate
1466
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 257x20 mm
20,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 257x22 mm
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
228,30
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
230,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 257x22 mm
257,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 257x20 mm
257,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
540
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Tensiune regulator
14,05 - 14,35
Volţi
Producător demaror
Bosch
Tip demaror
R72
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
1,98
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Agent de răcire
6,35
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
560 - 640
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 8
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
mai întâi la 60.000 km,, apoi după înlocuire din nou odată la 60.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 60.000 km,, apoi după înlocuire din nou odată la 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
toate 80.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu filtru de particule
după afişarea intervalului de / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
fără filtru de particule
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024