Garnitura chiuloasa Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T - 150 cai benzina AEB, ANB, APU, ARK, AWT - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Avant (8D5, B5)
Audi A4 Avant (8D5, B5)
150 cp - benzina
03.1996 - 09.2001
Marca: Audi Model: A4 Avant (8D5, B5) Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: combi An: 03.1996 - 09.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: AEB, ANB, APU, ARK, AWT Ulei motor Motor AEB: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor ANB: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor APU: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor ARK: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AWT: 4,10 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • TRUCKTEC AUTOMOTIVE
    • FA1
    • BGA
    • VAG
    Aplica
    • Garnitura, chiulasa VICTOR REINZ 61-31955-10 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      ARK
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      APU
      Cod motor:
      AWT
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      Diametru [mm]:
      82,5 mm
      139 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa VICTOR REINZ 02-31955-01 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      ARK
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      APU
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      numai împreuna cu:
      14-32052-01
      350 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa VICTOR REINZ 02-31955-02 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AWT
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      numai împreuna cu:
      14-32124-01
      455 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa ELRING 366.670 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Grosime [mm]:
      1,22 mm
      Grosime montare [mm]:
      1,22 mm
      Diametru [mm]:
      82,4 mm
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      Numărul straturilor:
      3 straturi
      150 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa ELRING 183.890 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      APU
      Cod motor:
      ARK
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara garnitura capac supape
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      104.930
      Grosime montare [mm]:
      1,22 mm
      544 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa ELRING 264.730 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      APU
      Cod motor:
      ARK
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura capac supape
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      104.930
      contine mai multe articole decat setul OE (Nr. art.):
      058 198 012
      Grosime montare [mm]:
      1,22 mm
      375 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa ELRING 461.380 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AWT
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      130.830
      Grosime montare [mm]:
      1,22 mm
      451 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa FEBI BILSTEIN 31801 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      AEB
      Cod motor:
      AWT
      Cod motor:
      APU
      Material:
      metal
      Numar crestaturi/gauri:
      1
      Greutate [kg]:
      0,25 kg
      228 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa PAYEN AY971 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      An fabricatie pana la:
      12.1998
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      127 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa PAYEN CY970 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      An fabricatie pana la:
      12.1998
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering ax came
      568 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa PAYEN CY971 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AWT
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering ax came
      628 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa AJUSA MULTILAYER STEEL 10102700 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Serie:
      MULTILAYER STEEL
      Cod motor:
      AEB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      ANB
      An fabricatie de la:
      01.1999
      De la numar motor:
      8DX200001
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      APU
      An fabricatie de la:
      08.1998
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AWT
      An fabricatie de la:
      06.2000
      Diametru [mm]:
      82,5 mm
      Grosime [mm]:
      1,35 mm
      Latime [mm]:
      157 mm
      Lungime [mm]:
      379 mm
      363 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa AJUSA MULTILAYER STEEL 52212400 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Serie:
      MULTILAYER STEEL
      Cod motor:
      APU
      An fabricatie de la:
      08.1998
      1435 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa AJUSA 52236400 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AWT
      An fabricatie de la:
      06.2000
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara garnitura teava evacuare
      1435 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa CORTECO 414794P Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AWT
      pt. cod original (OE):
      058103383K
      numai împreuna cu:
      016797B
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AEB
      Cod motor:
      ARK
      Cod motor:
      ANB
      Cod motor:
      APU
      numai împreuna cu:
      016060B
      Material:
      metal
      Numar comercial:
      83414794
      210 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa CORTECO 418591P Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      ARK
      Cod motor:
      AWT
      Cod motor:
      ANB
      numai împreuna cu:
      016797B
      Cod motor:
      APU
      Cod motor:
      AEB
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering ax came
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Numar comercial:
      83418591
      619 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.10.066 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      pt. cod original (OE):
      058 103 383 K
      150 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa BGA CH6514H Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Cod motor:
      AEB
      An fabricatie de la:
      01.1999
      Grosime [mm]:
      1,35 mm
      Latime [mm]:
      157 mm
      Diametru [mm]:
      82,5 mm
      Lungime [mm]:
      379 mm
      172 Lei cu TVA
    • Cylinder Head Gasket VAG 058103383Q Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Информация:
      Stop leaks and restore engine power
      412 Lei cu TVA
    • Valve Cover Gasket Set VAG 058198025A Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage
      270 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5700 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 4600 1/min
    Cuplu maxim
    210 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    5
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    18°+/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    28°-/8°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,950 - 5,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 - 5,960 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    9,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    Motor AEB
    1,37 - 1,47 bar
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    Motor ANB, Motor APU
    1,50 - 1,60 bar
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,25 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    Curea principală
    17.8 x 1300
    Mărime curea transmisie agregate
    Curea suplimentară instalaţie de climatizare
    14.24 x 855
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    Motor AEB
    2000 Ohm
    Fişă bujii
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    PFR6Q
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 91 ROZ
    Reducerea randamentului
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    3,90 - 4,10 bar
    fără subpresiune
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AEB
    820 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor ANB
    740 - 860 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor APU
    740 - 860 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AWT
    740 - 880 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AEB
    820 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor ANB
    800 - 920 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor APU
    800 - 920 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AWT
    740 - 880 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor AWT
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor AWT
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Motor AWT
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor AWT
    740 - 880 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APU, cu cutie de viteze automată
    700 - 1020 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor ANB, cu cutie de viteze automată
    700 - 1020 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APU, cu cutie de viteze mecanică
    640 - 960 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor ANB, cu cutie de viteze mecanică
    640 - 960 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AEB
    720 - 1000 1/min
    Procedură alternativă
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2607 - 2624 mm
    Ecartament faţă
    1489 - 1500 mm
    Ecartament spate
    1469 - 1479 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână C54
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână C54
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C38
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C38
    8,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate
    17,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână C54
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38
    245,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână C54
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38
    38,10 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    450 - 1000 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    12,00 - 13,00 Ohm
    la 20°C
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    44 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    220 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    70 - 120 Amperi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AEB
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor ANB
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor APU
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor ARK
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AWT
    4,10 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 012
    2,25 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 01W
    2,25 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 012
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 01W
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 01V, Cu reumplare
    9,00 litru
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 01V, Cantitate de schimb
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    5 treapta 01V
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    5 treapta 01V
    0,82 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    5 treapta 01V
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    7,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997/11, până la 1998/10
    700 - 750 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1998/11
    550 - 600 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1997/10
    650 - 700 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    250 - 300 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Delphi
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far dublu, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far simplu, cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far dublu
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far dublu, cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far simplu, cu far cu halogen
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 1999
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 1998
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    de la 1999
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    până la 1998
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2000
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1999
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Set de reparaţii pentru curea dinţată
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 1999
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2000
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
    la fiecare 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024