Garnitura chiuloasa VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6 - 75 cai benzina AEE, ALM - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 3 Classic (6kv2)
VW Polo 3 Classic (6kv2)
75 cp - benzina
11.1995 - 09.2001
Marca: VW Model: Polo 3 Classic (6kv2) Modif.: 75 1.6 - benzina
Sasiu: limuzina An: 11.1995 - 09.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc Putere: 75 cp / 55 kW Codul motorului: AEE, ALM Ulei motor: 3,40 litru cu filtru Ulei motor Motor AEE: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • FAI AutoParts
    • TOPRAN
    • FA1
    • BGA
    Aplica
    • Garnitura, chiulasa VICTOR REINZ 61-31970-00 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      ALM
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AEE
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      Diametru [mm]:
      77,5 mm
      numai împreuna cu:
      14-32051-01
      100 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa VICTOR REINZ 02-31970-02 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      ALM
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AEE
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      numai împreuna cu:
      14-32051-01
      335 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa ELRING 621.082 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      Grosime montare [mm]:
      0,5 mm
      Diametru [mm]:
      77,7 mm
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      Numărul straturilor:
      2 straturi
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      302.250
      91 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa ELRING 408.930 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      302.250
      272 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa FEBI BILSTEIN 26952 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      AEE
      Material:
      metal
      Greutate [kg]:
      0,064 kg
      133 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa PAYEN BZ180 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie de la:
      09.1997
      An fabricatie pana la:
      12.1998
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      168 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa PAYEN DZ181 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie de la:
      09.1997
      An fabricatie pana la:
      12.1998
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      420 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa AJUSA MULTILAYER STEEL 10102200 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Serie:
      MULTILAYER STEEL
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie pana la:
      12.1999
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      ALM
      An fabricatie de la:
      07.1998
      Diametru [mm]:
      77,5 mm
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      numai împreuna cu:
      81012100
      Latime [mm]:
      132 mm
      Lungime [mm]:
      352 mm
      295 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa AJUSA MULTILAYER STEEL 52162100 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Serie:
      MULTILAYER STEEL
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie pana la:
      12.1999
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      numai împreuna cu:
      81012100
      Masa [g]:
      289,90 g
      946 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa AJUSA 52246600 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      ALM
      An fabricatie de la:
      07.1998
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      946 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa CORTECO 414674P VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      ALM
      Cod motor:
      AEE
      Material:
      metal
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      Diametru [mm]:
      77,5 mm
      Greutate [kg]:
      0,148 kg
      Numar comercial:
      83414674
      126 Lei cu TVA
    • Set garnituri, chiulasa CORTECO 418573P VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      ALM
      Cod motor:
      AEE
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnitura chiuloasa
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering ax came
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu simering supapa
      Greutate [kg]:
      0,320 kg
      Numar comercial:
      83418573
      356 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa FAI AutoParts HG790 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie de la:
      09.1997
      An fabricatie pana la:
      12.1998
      pt. cod original (OE):
      030103383AH
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      133 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa TOPRAN 100 539 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Tip simering:
      garnitura metal-piele
      Numar cilindri:
      4
      Numar comercial:
      100 539 001
      108 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa FA1 EC1100-907 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      188 Lei cu TVA
    • Garnitura, chiulasa BGA CH6519 VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
      Cod motor:
      AEE
      An fabricatie de la:
      07.1998
      Grosime [mm]:
      0,5 mm
      Latime [mm]:
      132 mm
      Diametru [mm]:
      77,5 mm
      Lungime [mm]:
      352 mm
      92 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor 1F
    5500 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor AEE
    4600 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor ALM
    4600 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor 1F
    2600 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor AEE
    3200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor ALM
    3200 1/min
    Cuplu maxim
    Motor 1F
    125 Nm
    Cuplu maxim
    Motor AEE
    135 Nm
    Cuplu maxim
    Motor ALM
    135 Nm
    Ridicare
    77,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,900 - 6,940 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,900 - 6,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,0 - 12,0 bar
    Rată de compresie
    Motor 1F
    9,00 :1
    Rată de compresie
    Motor AEE
    9,80 :1
    Rată de compresie
    Motor ALM
    9,80 :1
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    Motor AEE, Valoare de verificare
    -5°30'±2°30' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor AEE, Valoare de reglare
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor ALM, Valoare de verificare
    -5°30'±2°30' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor ALM, Valoare de reglare
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Motor 1F
    OTTO 91 ROZ
    Tipul carburantului
    Motor AEE
    OTTO 95 ROZ
    Tipul carburantului
    Motor ALM
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Motor 1F
    Bosch
    Producător carburaţie
    Motor AEE
    Magneti Marelli
    Producător carburaţie
    Motor ALM
    Magneti Marelli
    Tip carburaţie
    Motor AEE
    1 AV
    Tip carburaţie
    Motor ALM
    1 AV
    Presiune sistem
    Motor 1F
    0,80 - 1,20 bar
    Presiune sistem
    Motor AEE
    2,90 - 3,10 bar
    fără subpresiune
    Presiune sistem
    Motor ALM
    2,90 - 3,10 bar
    fără subpresiune
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 2000
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub scrumieră.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AEE
    830 - 930 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor ALM
    825 - 875 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    Motor AEE, Valoare de verificare
    -5°30'±2°30' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor AEE, Valoare de reglare
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor ALM, Valoare de verificare
    -5°30'±2°30' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor ALM, Valoare de reglare
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor AEE
    0,00 - 0,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor ALM
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor AEE
    2500 - 2800 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor ALM
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor AEE
    0,00 - 0,30 %
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor ALM
    0,00 - 0,30 %
    Valoarea lambda
    Motor AEE
    0,97 - 1,03 λ
    Valoarea lambda
    Motor ALM
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor AEE
    0,03 λ
    Delta Lambda
    Motor ALM
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AEE
    730 - 1030 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor ALM
    725 - 975 1/min
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 185/60 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 185/60 R 14
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 185/55 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 185/55 R 15
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 185/60 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 185/60 R 14
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 185/55 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 185/55 R 15
    2,50 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2440 mm
    Ecartament faţă
    1429 mm
    Ecartament spate
    1394 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 1
    12,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 2
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 1
    10,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 2
    18,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Variantă 1
    180,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Variantă 2
    200,00 mm
    1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
    Variantă 1
    181,00 mm
    1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
    Variantă 2
    201,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,40 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AEE
    3,20 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 085
    2,70 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 085
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    2,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    de la 2000
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    până la 1999
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2001
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2000
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 1997, până la 1999
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 2000
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 1996
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 2000
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 1999
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6 - 75 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024