Garnitura ventil EGR Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__) - 140 cai motor diesel 839 A6.000 - magazin online
Alfa Romeo 166 Sedan
140 cp - motor diesel
10.2000 - 06.2007
140 cp - motor diesel
10.2000 - 06.2007
Marca: Alfa Romeo
Model: 166 Sedan
Modif.: 2.4 JTD - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 10.2000 - 06.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2387 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: 839 A6.000
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Suspensie - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Directie - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Angrenare roata - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Cutie viteze - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Transmisie cu curea - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Piese motor - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Piese bloc motor - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Garnituri - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Sistem de racire - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Filtre - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Uleiuri si lichide - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Senzori - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Sistem alimentare - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Electrice - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Sistem pornire - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Curatare parbriz - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Sistemul de esapament - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Caroserie - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Lumini - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Interior - Alfa Romeo 166 Sedan 2.4 JTD (936A2B__)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
304
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,25 - 0,35
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30 - 0,40
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
0°/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
32°-/0°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,974 - 7,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,974 - 7,992
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
20,0 - 25,0
bar
Rată de compresie
18,45
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,86 - 0,91
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
770 - 830
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4200
1/min
Valoare maximă K
2,20
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 16
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700
mm
Ecartament faţă
1554
mm
Ecartament spate
1542
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
281,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
276,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
100
Ah
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
1,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
9,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
700
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
72
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 3 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
prima dată la 60.000 km,, apoi odată la 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
prima dată la 60.000 km,, apoi odată la 120.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de curăţare a filtrului de are
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
toate 80.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
prima dată la 20.000 km,, apoi la 40.000 km, apoi la fiecare 40.000 km
Reglaţi jocul supapei.
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 40.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024