Garnituri circuit de racire Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro - 211 cai motor diesel CRTF, CZVC - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4G5, C7)
Audi A6 Avant (4G5, C7)
211 cp - motor diesel
09.2014 - 09.2018
Marca: Audi Model: A6 Avant (4G5, C7) Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: combi An: 09.2014 - 09.2018 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc Putere: 211 cp / 155 kW Codul motorului: CRTF, CZVC Ulei motor: 7,90 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1700 - 2750 1/min
    Cuplu maxim
    500 Nm
    Ridicare
    91,40 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,975 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-6-2-5
    Presiune de compresie
    21,00 - 33,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    16,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,20 bar
    la 80° C temperatura agentului de răcire
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    0,00 mm
    Proiectarea chiulasei nu este permisă.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Presiune sistem
    Pompă de prealimentare
    6,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    245/45 R 18
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2912 mm
    Ecartament faţă
    1627 mm
    Ecartament spate
    1618 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR FM0
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR FM0
    32,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EE
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KY
    20,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    8,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR FM0
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    356,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    57,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    7,90 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cu reumplare
    4,35 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    G 052 532 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5, Cu reumplare
    7,50 litru
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5, Cantitate de schimb
    6,00 litru
    Specificaţie producător 5,5 - 6,0 litri
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    G 052 529 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 0BK, Cu reumplare
    1,00 litru
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 0BK, Cantitate de schimb
    0,90 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Cutie de viteze 0BK
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BC
    0,90 litru
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BF
    0,95 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    Diferenţial 0BC
    G 052 145 S2
    Specificaţie ulei punte spate
    Diferenţial 0BF
    G 052 145 S2
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 0BK, Cu reumplare
    1,00 litru
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 0BK, Cantitate de schimb
    0,80 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    Cutie de viteze 0BK
    G 055 145 A2
    Ulei original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    550 - 590 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    110 - 130 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de verificare filtru de particule
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Interval de umplere AdBlue®
    toate 15.000 km
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare filtru de ulei pentru ambreiajul dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    toate 60.000 km
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro - 211 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024