Garnituri-circuit-ulei Volvo S60 Sedan D5 - 163 cai motor diesel D 5244 T, D 5244 T5 - magazin online
Volvo S60 Sedan
163 cp - motor diesel
01.2001 - 04.2010
163 cp - motor diesel
01.2001 - 04.2010
Marca: Volvo
Model: S60 Sedan
Modif.: D5 - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 01.2001 - 04.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2400 cmc
Putere: 163 cp / 120 kW
Codul motorului: D 5244 T, D 5244 T5
Ulei motor: 6,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Suspensie - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Directie - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Angrenare roata - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Cutie viteze - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Transmisie cu curea - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Piese motor - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Piese bloc motor - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Garnituri - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Sistem de racire - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Sistem de aer conditionat - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Incalzire si ventilatie - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Filtre - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Uleiuri si lichide - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Senzori - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Sistem alimentare - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Electrice - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Sistem pornire - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Curatare parbriz - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Sistemul de esapament - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Caroserie - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Lumini - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Interior - Volvo S60 Sedan D5
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1740 - 2760
1/min
Cuplu maxim
340
Nm
Ridicare
93,20
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
24,0 - 31,0
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
18,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
2,09
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 100° C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
6
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5100
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2715
mm
Ecartament faţă
1561
mm
Ecartament spate
1542
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Mărime 15 ţoli
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Mărime 16 ţoli
25,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 15 ţoli
286,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 16 ţoli
305,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5740
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
811
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
584
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
318
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
125
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Tip generator
E140/8 14V/140A
Putere generator
1,96
Kilowaţi
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Rezistenţă stator
0,04
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,35 - 14,85
Volţi
la 25°C
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,50
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
1161 745
Ulei original
Ulei transmisie automată
7,10
litru
specificat de producător 6,85 - 7,35 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
1161 540
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
30741424
Ulei original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2004
970 - 1030
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2005
680 - 720
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor D5244T
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2006, Motor D5244T5
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007, Motor D5244T5
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
Motor D5244T
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
până la 2006, Motor D5244T5
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
de la 2007, Motor D5244T5
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
Motor D5244T
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
până la 2006, Motor D5244T5
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
de la 2007, Motor D5244T5
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
Motor D5244T
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2006, Motor D5244T5
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2007, Motor D5244T5
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2005
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2004
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 2004, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2005, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2005
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Lucrări suplimentare de service
până la 2004
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024