Garnituri transmisie Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U) - 88 cai benzina F3P 710, F3P 714 - magazin online

Renault
Cumpara online 24/7
Renault Clio
Renault Clio
88 cp - benzina
01.1991 - 09.1998
Marca: Renault Model: Clio Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: hatchback An: 01.1991 - 09.1998 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1794 cmc Putere: 88 cp / 65 kW Codul motorului: F3P 710, F3P 714 Ulei motor: 5,40 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • CORTECO
    • SWAG
    • FEBEST
    • Renault
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    4250 1/min
    Cuplu maxim
    145 Nm
    Ridicare
    83,50 mm
    Alezaj
    82,70 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,20 mm
    rece
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,40 mm
    rece
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    8,000 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    8,000 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    12,0 - 13,0 bar
    Rată de compresie
    9,70 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,00 bar
    La 1000 U/ min
    Înălţime maximă a chiulasei
    169,30 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    89°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    de la 1993/01, Generator , cu servodirecţie hidraulică, cu instalaţie de climatizare
    6PK1165
    Mărime curea transmisie agregate
    până la 1992/12, Generator , cu servodirecţie hidraulică, cu instalaţie de climatizare
    6PK1190
    Mărime curea transmisie agregate
    Generator , cu servodirecţie hidraulică
    6PK1060
    Mărime curea transmisie agregate
    Generator
    5PK850
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Distanţă electrozi
    0,90±0,05 mm
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    W7DCO
    Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
    N7YCX
    Bujii/bujii incandescente altele
    Producător EYQUEM
    C 52 LS
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Instalaţie de injecţie - multipoint
    Producător carburaţie
    Siemens
    Presiune sistem
    Variantă 1
    2,80 - 3,20 bar
    fără subpresiune
    Presiune sistem
    Variantă 2
    2,30 - 2,70 bar
    cu subpresiune 500 mbar
    Producător duze de injecţie
    Siemens
    Tip duze de injecţie
    DEKA 2
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Spate mască - panou de siguranţe.
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    700 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    >0,30 Volţi
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    500 - 1000 1/min
    Număr de alternanţe
    2
    Valoare de emisie Diesel
    Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
    70 °C
    Date privind trenul de rulare
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2472 mm
    Ecartament faţă
    1336 - 1362 mm
    Ecartament spate
    1324 - 1362 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 1
    12,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 2
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 1
    10,50 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 2
    18,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,07 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    180,25 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    181,25 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    18,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate
    6,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    6,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    238,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    48,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    20,60 mm
    Dimensiunea maximă de prelucrare a tamburului frânei osie spate
    1,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,40 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3
    Ulei cutie de viteze manuală
    3,40 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 SAE 80W
    Ulei transmisie automată
    Cu reumplare
    5,70 litru
    Ulei transmisie automată
    Cantitate de schimb
    3,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron II D
    Ulei servodirecţie
    0,60 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron II D
    Agent de răcire
    6,40 litru
    Specificare lichid de răcire
    Glaceol RX Typ D
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Conţinut rezervor
    43 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 1996/10
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1996/09
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    la fiecare service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 1996/05
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 1996/04
    toate 20.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    de la 1996/05
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    până la 1996/04
    toate 50.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 1996/05
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 1996/04
    toate 20.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    de la 1997/10
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 1996/05
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 1996/04
    la fiecare 10.000 km / o dată pe an
    Înlocuiţi bateria telecomenzii
    la fiecare 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U) - 88 cai Introduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024