Garnituri transmisie Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4 - 200 cai benzina B 4204 T5 - magazin online
Volvo S40 Sedan (VS)
200 cp - benzina
07.2000 - 12.2003
200 cp - benzina
07.2000 - 12.2003
Marca: Volvo
Model: S40 Sedan (VS)
Modif.: 2.0 T4 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 07.2000 - 12.2003
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1948 cmc
Putere: 200 cp / 147 kW
Codul motorului: B 4204 T5
Ulei motor: 5,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Suspensie - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Directie - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Angrenare roata - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Cutie viteze - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Transmisie cu curea - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Piese motor - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Piese bloc motor - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Garnituri - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Sistem de racire - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Sistem de aer conditionat - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Incalzire si ventilatie - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Filtre - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Uleiuri si lichide - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Senzori - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Sistem alimentare - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Electrice - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Sistem pornire - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Curatare parbriz - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Sistemul de esapament - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Caroserie - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Lumini - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Interior - Volvo S40 Sedan (VS) 2.0 T4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2400 - 3600
1/min
Cuplu maxim
300
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,950
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,0
bar
Rată de compresie
8,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,59 - 0,73
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/50 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/50 R 16
2,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
21,50
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,40
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,40
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AW50-42
7,70
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AW55-50
7,40
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze AW50-42
ATF Dexron II E
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze AW55-50
1161 540
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 10 ani, apoi odată la 160.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2002, cu dispozitiv manual de tensionare
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2001, cu dispozitiv manual de tensionare
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2002
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2001
mai întâi la 50.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2002
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 2001
mai întâi la 50.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2001
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2002
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 2001, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2002, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 2001
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2002
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
de la 2002
mai întâi la 160.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Lucrări suplimentare de service
până la 2001
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Lucrări suplimentare de service
de la 2002
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024