Garnituri transmisie VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI - 60 cai motor diesel AKU - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 3 (6n1)
VW Polo 3 (6n1)
60 cp - motor diesel
08.1997 - 10.1999
Marca: VW Model: Polo 3 (6n1) Modif.: 60 1.7 SDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 08.1997 - 10.1999 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1716 cmc Putere: 60 cp / 44 kW Codul motorului: AKU Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • FEBI BILSTEIN
    • CORTECO
    • SWAG
    • TOPRAN
    • AUTOMEGA
    • VAG
    Aplica
    • Inel de etansare, maneta schimbator viteze VICTOR REINZ 81-15293-10 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Tip cutie viteza:
      DSK, FLE
      Material:
      NBR (cauciuc nitril butadin)
      Diametru interior [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior [mm]:
      24 mm
      Latime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      B SL
      Tip turbulenta:
      fara rasucire
      13 Lei cu TVA
    • Inel de etansare, maneta schimbator viteze ELRING 279.529 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Tip cutie viteza:
      DSK, FLE
      Diametru interior [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior [mm]:
      24 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      AS
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      12 Lei cu TVA
    • Inel de etansare, maneta schimbator viteze ELRING 886.780 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Diametru interior [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior [mm]:
      24 mm
      Înaltime [mm]:
      6,5 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW OF
      Material:
      HNBR (cauciuc hidrat acrilic nitril butadin)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      22 Lei cu TVA
    • garnitura etansare arbore, arbore principal cutie de viteza ELRING 191.320 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Diametru interior [mm]:
      21,8 mm
      Diametru exterior [mm]:
      35 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      34 Lei cu TVA
    • Simering, cutie de viteze manuala FEBI BILSTEIN 15263 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: dreapta
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Partea de montare:
      dreapta
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Grosime [mm]:
      6,5 mm
      Diametru interior [mm]:
      48 mm
      Greutate [kg]:
      0,02 kg
      dreapta
      11 Lei cu TVA
    • Simering, cutie de viteze manuala FEBI BILSTEIN 15287 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: stanga
      nu pentru identificare cutie viteze:
      CMH/CMJ/DPN/DPP
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      57 mm
      Diametru exterior [mm]:
      71 mm
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Partea de montare:
      stanga
      Greutate [kg]:
      0,02 kg
      stanga
      28 Lei cu TVA
    • Simering, cutie automata CORTECO 01033860B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Tip cutie viteza:
      DPX, DXQ
      Diametru interior 1 [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      24 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      7 mm
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Numar comercial:
      82033860, BASLX7 Simmerring
      15 Lei cu TVA
    • Simering, cutie automata CORTECO 12011153B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: puntea spate
      Diametru interior 1 [mm]:
      40 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      52 mm
      Diametru exterior 2 [mm]:
      58 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      7,5 mm
      Material:
      NBR (cauciuc nitril butadin)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Partea de montare:
      puntea spate
      Numar comercial:
      82011153, BASLSF
      puntea spate
      12 Lei cu TVA
    • Simering, cutie automata CORTECO 12015554B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: admisie
      Partea de montare:
      admisie
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Diametru interior 1 [mm]:
      21,8 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      35 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      7 mm
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Numar comercial:
      82015554, BASLRDX7
      admisie
      24 Lei cu TVA
    • Inel etansare, brat oscilant CORTECO 12012709B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      10 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      pt. cod original (OE):
      026103085D
      Numar comercial:
      82012709, B1BASLDRWX7
      partea fata
      18 Lei cu TVA
    • Simering, cutie de viteze manuala SWAG 30 91 5287 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      mai mult
      SWAG
      Partea de montare: stanga
      nu pentru identificare cutie viteze:
      CMH/CMJ/DPN/DPP
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      57 mm
      Diametru exterior [mm]:
      71 mm
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Partea de montare:
      stanga
      Greutate [kg]:
      0,02 kg
      stanga
      112 Lei cu TVA
    • Simering, cutie automata TOPRAN 100 007 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Diametru interior [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior [mm]:
      24 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Material:
      NBR (cauciuc nitril butadin)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Numar comercial:
      100 007 001, 100 007 002
      10 Lei cu TVA
    • Simering, cutie automata AUTOMEGA 190014010 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Numar cutie viteza:
      DXF
      Numar cutie viteza:
      CWU
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Numar cutie viteza:
      DCA
      Numar cutie viteza:
      DCH
      Numar cutie viteza:
      DCJ
      Numar cutie viteza:
      DKE
      Numar cutie viteza:
      DXD
      Numar cutie viteza:
      DKC
      Numar cutie viteza:
      DSQ
      Numar cutie viteza:
      CWL
      Numar cutie viteza:
      CZG
      Numar cutie viteza:
      CWT
      Numar cutie viteza:
      CWV
      Numar cutie viteza:
      DQW
      Numar cutie viteza:
      DCC
      Numar cutie viteza:
      DCG
      Numar cutie viteza:
      DCT
      Numar cutie viteza:
      DCD
      Numar cutie viteza:
      DDJ
      Numar cutie viteza:
      DHB
      Numar cutie viteza:
      DDH
      Numar cutie viteza:
      DPX
      Numar cutie viteza:
      DKF
      Numar cutie viteza:
      DTX
      Numar cutie viteza:
      DUY
      Numar cutie viteza:
      DXH
      Numar cutie viteza:
      DXJ
      Numar cutie viteza:
      DXK
      Numar cutie viteza:
      DXM
      Numar cutie viteza:
      DXQ
      Numar cutie viteza:
      EQW
      Numar cutie viteza:
      EQY
      Numar cutie viteza:
      ERA
      Serie șasiu (VIN)până la:
      6N-YY050 000
      Numar cutie viteza:
      CWN
      Numar cutie viteza:
      CWX
      Numar cutie viteza:
      DCK
      Numar cutie viteza:
      DED
      Numar cutie viteza:
      DKG
      Numar cutie viteza:
      DSP
      Numar cutie viteza:
      DWY
      Numar cutie viteza:
      DWZ
      Numar cutie viteza:
      DXG
      Numar cutie viteza:
      DXP
      Numar cutie viteza:
      EQX
      Numar cutie viteza:
      ERD
      Numar cutie viteza:
      FDQ
      Numar cutie viteza:
      EQZ
      Diametru interior [mm]:
      15 mm
      Diametru exterior [mm]:
      24 mm
      6 Lei cu TVA
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 026103085D VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x32x10mm
      192 Lei cu TVA
    • Gear Shift Unit Seal VAG 02A301227M VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Информация:
      Common source of leakage. 24.3x6.4mm
      87 Lei cu TVA
    • Shaft oil seal VAG 02J409189A VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      29 Lei cu TVA
    • Shaft oil seal VAG 02J409189E VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      105 Lei cu TVA
    • Front Crankshaft/Camshaft Seal VAG 068103085E VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10
      166 Lei cu TVA
    • Shaft oil seal VAG 084409189B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      128 Lei cu TVA
    • Shaft oil seal VAG 084409189C VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      136 Lei cu TVA
    • radial shaft seal VAG 085301227 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      80 Lei cu TVA
    • Transmission Input Shaft Seal VAG 085311113 VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Информация:
      Main shaft seal. 21.8x35x7mm
      85 Lei cu TVA
    • Shaft oil seal VAG 357501641B VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
      Informatii:
      123 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2200 - 3000 1/min
    Cuplu maxim
    115 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    79,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    11°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    40°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    19,50 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    85° - 105°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    17.65 x 1219
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător carburaţie
    Bosch
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Presiune injecţie Diesel
    170 - 200 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    825 - 950 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4950 - 5150 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4950 - 5150 1/min
    Mod de măsurare
    A
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    2,50 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime
    2,60 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2406 mm
    Ecartament faţă
    1352 - 1372 mm
    Ecartament spate
    1380 - 1400 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    18,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    16,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    fără ABS
    180,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    cu ABS
    200,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    fără ABS
    181,50 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    cu ABS
    201,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    239,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    48,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    17,46 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1150±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±100 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    330±35 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă senzor - turaţii roată
    1000 - 1300 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 505 00|VW 505 01
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 085
    2,70 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 085
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    6,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 F
    Lichide de frâna la schimbare
    2,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD6-V12
    550 - 575 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD7-B10
    700 - 750 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD6-V12
    105 - 135 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD7-B10
    85 - 115 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-B10
    G 052 100 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD6-V12
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    Variantă 1
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină de parcare
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 001, de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 001
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 000, la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 000
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 60.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Polo 3 (6n1) 60 1.7 SDI - 60 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024