Generator / alternator STARDAX STX100354 pentru Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D - 57 cai motor diesel
Fiat Fiorino BOX 146 uno
57 cp - motor diesel
05.1988 - 10.1996
57 cp - motor diesel
05.1988 - 10.1996
Marca: Fiat
Model: Fiorino BOX 146 uno
Modif.: 60 1.7 D - motor diesel
Sasiu: Autoutilitară/limuzină spațioasă
An: 05.1988 - 10.1996
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1697 cmc
Putere: 57 cp / 42 kW
Codul motorului: 146 B2.000
Ulei motor Cu reumplare: 5,00
litru cu filtru
Ulei motor Cantitate de schimb: 4,65
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Motor:
57 cai - 42 kW - motor diesel
Cod producator:
STX100354
Producator:
STARDAX
Curent de incarcare generator [A]:
55 A
Tensiune [V]:
12 V
Role:
cu rola curea
Numar de striatii:
1
Piesa la schimb:
Garantie:
Garantie 2 ani
Numar nervuri:
1
Fulie curea Ø [mm]:
69 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Suspensie - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Directie - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Angrenare roata - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Cutie viteze - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Transmisie cu curea - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Piese motor - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Piese bloc motor - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Garnituri - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Sistem de racire - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Sistem de aer conditionat - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Incalzire si ventilatie - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Filtre - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Uleiuri si lichide - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Senzori - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Sistem alimentare - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Electrice - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Sistem pornire - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Curatare parbriz - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Sistemul de esapament - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Caroserie - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Lumini - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Interior - Fiat Fiorino BOX 146 uno 60 1.7 D
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2900
1/min
Cuplu maxim
98
Nm
Ridicare
79,20
mm
Alezaj
82,60
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,25 - 0,35
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30 - 0,40
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,974 - 7,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,974 - 7,992
mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
20,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
3,43
bar
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98
bar
Termostatul se deschide la temperatura
Treaptă 01
78° - 82°
Termostatul se deschide la temperatura
Treaptă 02
90° - 94°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
81° - 85°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
85° - 89°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Variantă 1
CAV
Producător carburaţie
Variantă 2
Bosch
Producător pompă de injectare
Variantă 1
CAV
Producător pompă de injectare
Variantă 2
Bosch
Tip pompă de injectare
Bosch
VER 463
Tip pompă de injectare
CAV
DCPR 8444
Producător duze de injecţie
Variantă 1
Bosch
Producător duze de injecţie
Variantă 2
CAV
Tip duze de injecţie
Bosch
DN 12 SD 90
Tip duze de injecţie
CAV, Variantă 1
RDN O SDC 6751C
Tip duze de injecţie
CAV, Variantă 2
BDN O SDC 6751C
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
+°00'+1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
Bosch
1,00
mm
Presiune injecţie Diesel
Bosch
125 - 133
bar
Presiune injecţie Diesel
CAV, duze noi
124 - 131
bar
Presiune injecţie Diesel
CAV, duze folosite
116 - 123
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
cu injecţie Bosch
880 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
cu injecţie CAV
790 - 830
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
880
1/min
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5100 - 5200
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Valoare prestabilită conform normei europene
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,80
mm
Diametru tambur de frână punte spate
228,50
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
230,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
229,60
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
5,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
4,65
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 80W-90
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Conţinut rezervor
64
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1992/03
toate 105.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1992/02
toate 100.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 1992/03
toate 60.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1992/02
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1992/03
toate 15.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1992/02
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 15.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
toate 120.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
toate 7.500 km
Mod de verificare-joc supapă
de la 1992/03
toate 30.000 km
Mod de verificare-joc supapă
până la 1992/02
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 40.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024