Ghid supapa Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro - 326 cai motor diesel BVN - magazin online
Audi A8 Limousine (4E)
326 cp - motor diesel
07.2005 - 07.2010
326 cp - motor diesel
07.2005 - 07.2010
Marca: Audi
Model: A8 Limousine (4E)
Modif.: 4.2 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 07.2005 - 07.2010
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 8 cil. / 4134 cmc
Putere: 326 cp / 240 kW
Codul motorului: BVN
Ulei motor: 9,50
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Suspensie - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Directie - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Piese motor - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Garnituri - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Filtre - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Senzori - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Electrice - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Caroserie - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Lumini - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Interior - Audi A8 Limousine (4E) 4.2 TDI quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 2500
1/min
Cuplu maxim
650
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
83,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
8
Secvenţă de aprindere
1-5-4-8-6-3-7-2
Presiune de compresie
21,00 - 33,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
28,00 - 33,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,36 x 1618
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune injecţie Diesel
1600
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
530 - 730
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
3650 - 3950
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
3650 - 3950
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/40 R 19
2,70
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/40 R 19
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/55 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/55 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/40 R 19
2,50
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/40 R 19
3,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/55 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/55 R 17
3,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2944
mm
Ecartament faţă
1629
mm
Ecartament spate
1615
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LG
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LL
34,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LM
34,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
36,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LK
36,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LW
38,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LG
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LL
32,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LM
32,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
34,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LK
34,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KY
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KU
28,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KY
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KZ
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LG
20,30
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LL
20,43
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LM
20,43
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
20,43
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
20,43
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LW
20,40
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
17,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KW, Cu placă spate
17,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KY
17,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KZ
17,45
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LG
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LL
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LM
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LW
9,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Număr PR. 1KW, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KY
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KZ
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KU
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LG
323,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LL
360,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LM
360,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
385,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LK
385,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LW
380,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
310,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KY
335,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
335,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KU
356,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KE
43,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KW
43,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KY
43,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KZ
43,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KU
45,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
110
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
520
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Hitachi
Curent de încărcare a generatorului
190
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,70
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
9,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09E, Cu reumplare
10,40
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09E, Cantitate de schimb
10,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09E
G 055 005 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 09E
1,20
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 09E
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 0AR
0,90
litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 0AR
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 09L
0,55
litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 09L
G 052 145 A1
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
16,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 640
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
90
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
>
Piesă originală
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
LED
Lumini spate
LED
Lumină de frână
LED
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 48 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024