Ghid supapa camion MAN E 2000 41.403 - 400 cai motor diesel D 2866 LF29 - magazin online
MAN E 2000
400 cp - motor diesel
06.1995 - 01.2002
Marca: MAN
Model: E 2000
Modif.: 41.403 - motor diesel
Sasiu: platforma/sasiu
An: 06.1995 - 01.2002
Cil./Capac.: 0 cil. / 11967 cmc
Putere: 400 cp / 294 kW
Codul motorului: D 2866 LF29
Garaj+
-
mai mult
Diametru exterior [mm]:
15 mm
Diametru ax ventil [mm]:
8 mm
-
mai mult
Diametru exterior [mm]:
16 mm
Diametru exterior [mm]:
20 mm
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Diametru ax ventil [mm]:
12 mm
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
Partea de montare:
Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de evacuare
pt. cod original (OE):
51.03201.0126
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
Partea de montare:
Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de evacuare
pt. cod original (OE):
51.03201.1143
-
mai mult
Diametru interior [mm]:
12 mm
Diametru exterior [mm]:
18,24 mm
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
-
mai mult
Dimensiune filet exterior:
M12 x 1
-
mai mult
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
Diametru interior [mm]:
12 mm
Diametru exterior [mm]:
18 mm
-
mai mult
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
Diametru interior [mm]:
12,02 mm
Diametru exterior [mm]:
18,05 mm
-
mai mult
Diametru interior [mm]:
9 mm
Diametru exterior [mm]:
15,05 mm
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
-
mai mult
Partea de montare: Partea de evacuare
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
Partea de montare:
Partea de evacuare
Material:
Fonta cu continut ridicat de fosfor
Latime ambalaj [cm]:
2,30 cm
Inaltime ambalaj [cm]:
5,00 cm
Lungime ambalaj [cm]:
8,0 cm
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Partea de montare:
Partea de admisie
Material:
Fonta cu continut ridicat de fosfor
Latime ambalaj [cm]:
2,30 cm
Inaltime ambalaj [cm]:
7,00 cm
Lungime ambalaj [cm]:
8,0 cm
-
mai mult
Diametru exterior [mm]:
18 mm
Material:
Fonta cu continut ridicat de fosfor
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
-
mai mult
Diametru exterior [mm]:
18 mm
Material:
Fonta cu continut ridicat de fosfor
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
-
mai mult
Diametru exterior [mm]:
18 mm
Material:
Fonta cu continut ridicat de fosfor
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Franare
Franare -
MAN E 2000 41.403Suspensie
Suspensie -
MAN E 2000 41.403Directie
Directie -
MAN E 2000 41.403Angrenare roata
Angrenare roata -
MAN E 2000 41.403Cutie viteze
Cutie viteze -
MAN E 2000 41.403Transmisie cu curea
Transmisie cu curea -
MAN E 2000 41.403Piese motor
Piese motor -
MAN E 2000 41.403Piese bloc motor
Piese bloc motor -
MAN E 2000 41.403Garnituri
Garnituri -
MAN E 2000 41.403Sistem de racire
Sistem de racire -
MAN E 2000 41.403Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat -
MAN E 2000 41.403Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie -
MAN E 2000 41.403Filtre
Filtre -
MAN E 2000 41.403Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide -
MAN E 2000 41.403Sistem de aprindere
Sistem de aprindere -
MAN E 2000 41.403Senzori
Senzori -
MAN E 2000 41.403Sistem alimentare
Sistem alimentare -
MAN E 2000 41.403Electrice
Electrice -
MAN E 2000 41.403Sistem pornire
Sistem pornire -
MAN E 2000 41.403Curatare parbriz
Curatare parbriz -
MAN E 2000 41.403Sistemul de esapament
Sistemul de esapament -
MAN E 2000 41.403Caroserie
Caroserie -
MAN E 2000 41.403Lumini
Lumini -
MAN E 2000 41.403Sistem pneumatic
Sistem pneumatic -
MAN E 2000 41.403Cabina soferului
Cabina soferului -
MAN E 2000 41.403Interior
Interior -
MAN E 2000 41.403
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
MAN E 2000 41.403 - 400 cai Introduceti sasiu
Salveaza
MAN TGA 26.360 - 360 cai Introduceti sasiu
Salveaza
VW Golf 6 Convertible (517) 2.0 R - 265 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Scania 3 Series 113 M/360 - 363 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Stergeti intreaga istorie