Grila radiator VW Jetta 3 (1H2) 1.6 - 75 cai benzina ABU, AEA, AEE - magazin online
VW Jetta 3 (1H2)
75 cp - benzina
09.1992 - 09.1998
75 cp - benzina
09.1992 - 09.1998
Marca: VW
Model: Jetta 3 (1H2)
Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 09.1992 - 09.1998
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: ABU, AEA, AEE
Ulei motor: 3,40
litru cu filtru
Ulei motor Motor AEE: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Suspensie - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Directie - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Angrenare roata - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Cutie viteze - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Piese motor - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Garnituri - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistem de racire - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Filtre - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistem de aprindere - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Senzori - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Electrice - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistem pornire - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Caroserie - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Lumini - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Interior - VW Jetta 3 (1H2) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor AEE
4800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ABU
2600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEA
2800 - 3400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEE
2800 - 3600
1/min
Cuplu maxim
Motor ABU
126
Nm
Cuplu maxim
Motor AEA
128
Nm
Cuplu maxim
Motor AEE
135
Nm
Ridicare
86,90
mm
Alezaj
76,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
de la 1996/01, Motor AEE
7°+/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
până la 1995/12, Motor AEE
8°+/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor ABU
6°+/37°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AEA
8°+/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
de la 1996/01, Motor AEE
32°-/9°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
până la 1995/12, Motor AEE
27°-/3°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor ABU
39°-/4°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AEA
27°-/3°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,80
:1
Rată de compresie
Motor ABU
9,30
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
135,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
84° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEA, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1153
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEE, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1053
Mărime curea transmisie agregate
Motor ABU, cu servodirecţie, cu curea trapezoidală
11,5 x 685
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEA, cu servodirecţie, cu curea trapezoidală cu nervuri
21,18 x 1070
Mărime curea transmisie agregate
Motor ABU, cu servodirecţie, cu curea trapezoidală cu nervuri
21,18 x 1070
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEA, cu servodirecţie, cu curea trapezoidală
11,5 x 685
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEE, cu servodirecţie
21,18 x 1070
Mărime curea transmisie agregate
Motor ABU
21,36 x 894
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEA
21,36 x 894
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor AEE
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400
Ohm
Distanţă electrozi
0,80±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor ABU
14GH7DTUR
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor AEE
14GH7DTUR
Bujii/Bujii incadescente NGK
BUR6ET
Producător distribuitor de aprindere
Bosch
Producător distribuitor de aprindere
Motor AEE
Magneti Marelli
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor ABU
3500±500
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEA
3500±500
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEE
3250±750
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor ABU
0,85±0,35
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AEA
0,85±0,35
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AEE
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor ABU
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor ABU
Mono-Motronic
Tip carburaţie
Motor AEA
Mono-Motronic
Tip carburaţie
Motor AEE
1 AV
Presiune sistem
0,80 - 1,20
bar
Presiune sistem
Motor AEE, cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
Motor AEE, fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ABU
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEA
700 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEE
550 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor AEE
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ABU
650 - 950
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEA
600 - 1000
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEE
450 - 1030
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2475
mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET38
1478
mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET43
1468
mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET45
1464
mm
Ecartament spate
de la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET38
1442
mm
Ecartament spate
de la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET45
1428
mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET38
1460
mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET43
1450
mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET45
1446
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână Lucas , Număr PR. 1LL
13,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
12,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână Lucas , Număr PR. 1LL
11,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II, Număr PR. 1LL, Număr PR. 1LM
10,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână Lucas , Număr PR. 1LL
256,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână VW II, Număr PR. 1LL, Număr PR. 1LM
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână Lucas , Număr PR. 1LL
54,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână VW II, Număr PR. 1LL, Număr PR. 1LM
48,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
1,20 - 1,60
Ohm
Rezistenţă - injectoare
Motor AEE
14,00 - 17,00
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
VALEO
Producător generator
Variantă 2
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AEE
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
G 50
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
G 50
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Harrison
296
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
115
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 1996
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1995
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 1995/06, până la 1996, cu instalaţie de climatizare
toate 60.000 km
cu dispozitiv manual de tensionare
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
Motor ABU, Producător BOSCH
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024