Intercooler compresor Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V - 146 cai benzina G4JS - magazin online

Hyundai
Cumpara online 24/7
Hyundai Santa Fe 1 (SM)
Hyundai Santa Fe 1 (SM)
146 cp - benzina
02.2001 - 03.2006
Marca: Hyundai Model: Santa Fe 1 (SM) Modif.: 2.4 16V - benzina
Sasiu: SUV An: 02.2001 - 03.2006 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2351 cmc Putere: 146 cp / 107 kW Codul motorului: G4JS Ulei motor: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament - Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V
    Inchide
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    4000 1/min
    Cuplu maxim
    204 Nm
    Ridicare
    100,00 mm
    Alezaj
    86,50 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    18°-/54°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    56°-/8°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,565 - 6,580 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,530 - 6,550 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    12,00 bar
    Diferenţă max. 1 bar
    Rată de compresie
    10,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 75° C - 90° C
    Retard maxim chiulasă
    0,030 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,06 - 1,10 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 95°
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -7°00'±5°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    reglarea nu este posibilă
    Distanţă electrozi
    1,05±0,05 mm
    Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
    RN10PYP4
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    PGR5C-11
    Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
    12100±1800 Ohm
    Rezistenţă primară bobină de inducţie
    0,86±0,09
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 91 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    2,70 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    3,30 - 3,50 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    În spatele măştii tabloului de siguranţe.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    625 - 825 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    625 - 825 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -7°00'±5°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    reglarea nu este posibilă
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3500 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    >0,30 Volţi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    625 - 825 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/70 R 16
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    225/70 R 16
    2,20 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2620 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    26,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    24,40 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,05 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    8,40 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,04 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    254,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    256,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5900 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2500 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1100 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    590 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    300 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    13,00 - 16,00 Ohm
    la 20°C
    Rezistenţă senzor - turaţii roată
    1275 - 1495 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    60 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    550 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    95 Amperi
    Tensiune regulator
    14,10 - 14,70 Volţi
    Tip demaror
    Acţionare prin reducţie cu angrenaj planetar
    Putere demaror
    1,20 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,30 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,15 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 SAE 75W-90
    Ulei transmisie automată
    8,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF SP-III
    Ulei servodirecţie
    1,00 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    PSF-3
    Ulei original
    Agent de răcire
    7,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 3|DOT 4
    Lighid de ambreiaj
    0,25 litru
    Specificaţie lichid de ambreiaj
    DOT 3
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    575 - 625 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    170 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    PAG
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2001/11
    H27W/2 12V 27W PGJ13
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 2001/10
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Festoon 12V 10W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 90.000 km / 6 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a arborelui de echilibrare
    la fiecare 90.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 90.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2001
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2002
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aerisire/dezarerare a rezervorului de combustibil
    de la nr. de identificare a vehiculului 379117
    la fiecare 45.000 / 3 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Hyundai Santa Fe 1 (SM) 2.4 16V - 146 cai Introduceti sasiu
    Hyundai Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024