Intinzator curea Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14) - 92 cai benzina G16B - magazin online
Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ)
92 cp - benzina
01.1990 - 05.2001
92 cp - benzina
01.1990 - 05.2001
Marca: Suzuki
Model: Swift 2 Sedan (AH,AJ)
Modif.: 1.6 i - benzina
Sasiu: limuzina
An: 01.1990 - 05.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1590 cmc
Putere: 92 cp / 68 kW
Codul motorului: G16B
Ulei motor: 3,10
litru cu filtru
Ulei motor Cu reumplare: 3,60
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Suspensie - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Directie - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Angrenare roata - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Cutie viteze - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Transmisie cu curea - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Piese motor - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Piese bloc motor - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Garnituri - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistem de racire - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Filtre - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Uleiuri si lichide - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistem de aprindere - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Senzori - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistem alimentare - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Electrice - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistem pornire - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Curatare parbriz - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Sistemul de esapament - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Caroserie - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Lumini - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Interior - Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 i (SF416, AH14)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
rece
0,08 - 0,12
mm
Joc supapă - supapă de admisie
cald
0,12 - 0,16
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
rece
0,08 - 0,12
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
cald
0,12 - 0,16
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,440 - 5,455
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
9,50
:1
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
82° - 88°
Radiatorul se decuplează la temperatura
88°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93° - 98°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Distanţă electrozi
0,75
mm
Specificaţie producător 0,7 - 0,8 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6E
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, Producător NIPPON
K20PR-U
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tip carburaţie
SPI
Presiune sistem
0,90 - 1,40
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
60
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
165/65 R 14
1,60
bar
Presiune pneuri spate
165/65 R 14
1,60
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
18,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
16,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
202,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
16,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
6,10
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
9,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
2,80
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,10
litru
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
3,60
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
2,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
2,00
litru
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
5,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Agent de răcire
4,90
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1998
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000/01
toate 100.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2001/01
toate 105.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1997
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală cu nervuri
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1998
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2000/01
toate 105.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1997
la fiecare 80.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 1998
la fiecare 150.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2000/01
toate 165.000 km
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1997
la fiecare 160.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1997
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2001/01
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024