Intinzator curea Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R) - 186 cai benzina 1MZ-FE - magazin online
Toyota Camry Sedan (XV3)
186 cp - benzina
08.2001 - 11.2006
186 cp - benzina
08.2001 - 11.2006
Marca: Toyota
Model: Camry Sedan (XV3)
Modif.: 3.0 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.2001 - 11.2006
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2995 cmc
Putere: 186 cp / 137 kW
Codul motorului: 1MZ-FE
Ulei motor: 4,70
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Suspensie - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Directie - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Piese motor - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Garnituri - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Filtre - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Senzori - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Electrice - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Caroserie - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Lumini - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Interior - Toyota Camry Sedan (XV3) 3.0 (MCV30_, MCV30R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4300
1/min
Cuplu maxim
273
Nm
Ridicare
83,00
mm
Alezaj
87,50
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,25 - 0,35
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°-/44°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
46°-/2°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,470 - 5,485
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,465 - 5,480
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-2-3-4-5-6
Presiune de compresie
10,5 - 14,5
bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,83 - 1,13
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
98°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IFR6A11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
SK20R11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Nippon Denso
Tip carburaţie
EFI
Presiune sistem
3,00 - 3,43
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
550 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
550 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Spannungshub la turaţia de verificare
3,00 - 3,50
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
550 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/60 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/60 R 16
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/60 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/60 R 16
2,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2720
mm
Ecartament faţă
1545
mm
Ecartament spate
1535
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu jante de 15 ţoli
275,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu jante de 16 ţoli
296,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
288,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
63,50
mm
Diametru piston frână osie spate
38,10
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2455±135
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
318±8
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Tensiune regulator
13,20 - 14,80
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
Posibilitate alternativă:
API SJ|API SL
SAE 5W-30|SAE 10W-30
Ulei transmisie automată
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF T-IV
Agent de răcire
9,20
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 600
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 8
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2003
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2004
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
cu cutie de viteze automată
la fiecare 90.000 km / 6 ani
exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024