Intinzator curea Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R) - 68 cai benzina 1SZ-FE - magazin online
Toyota Echo (P1)
68 cp - benzina
04.1999 - 09.2005
68 cp - benzina
04.1999 - 09.2005
Marca: Toyota
Model: Echo (P1)
Modif.: 1.0 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 04.1999 - 09.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 998 cmc
Putere: 68 cp / 50 kW
Codul motorului: 1SZ-FE
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
-
Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
partea de josAcest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
deasupraAcest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
Franare - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Suspensie - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Directie - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Piese motor - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Garnituri - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Filtre - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Senzori - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Electrice - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Caroserie - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Lumini - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Interior - Toyota Echo (P1) 1.0 (SCP10_, SCP10R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4100
1/min
Cuplu maxim
90
Nm
Ridicare
66,70
mm
Alezaj
69,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,24
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,22 - 0,31
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La mers în gol
12°+/52°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
30°-/10°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/2°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
4,975 - 4,990
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
4,965 - 4,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,0 - 15,0
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
78° - 82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
FR7KCU
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5EYA
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K16R-U
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
3,00 - 3,40
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
500 - 600
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,40
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
500 - 600
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
155 R 13
2,30
bar
Presiune pneuri spate
155 R 13
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2370
mm
Ecartament faţă
1440
mm
Ecartament spate
1420
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
18,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
16,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
173,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
181,10
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare
174,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Variantă 1, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Variantă 2, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
4500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
985 - 1600
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
1265 - 1890
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
985 - 1600
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1265 - 1890
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
70
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
80
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 3
90
Amperi
Tensiune regulator
13,80 - 14,40
Volţi
Putere demaror
Variantă 1
0,70
Kilowaţi
Putere demaror
Variantă 2
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
API SH
10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SH|API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
1,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF T-IV
Agent de răcire
4,30
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
4,70
litru
Specificare lichid de răcire
TOYOTA Super Long Life Coolant (SLLC)
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
400 - 460
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
40
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2003
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2004
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003
prima dată la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 30.000 km
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
cu cutie de viteze cu angrenaje
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024