Intinzator curea transmisie Hyundai Tucson (JM) 2.0 - 141 cai benzina G4GC - magazin online

Hyundai
Cumpara online 24/7
Hyundai Tucson (JM)
Hyundai Tucson (JM)
141 cp - benzina
08.2004 - 12.2010
Marca: Hyundai Model: Tucson (JM) Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: SUV An: 08.2004 - 12.2010 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1975 cmc Putere: 141 cp / 104 kW Codul motorului: G4GC Ulei motor: 4,10 litru cu filtru Ulei motor cu senzor de nivel al uleiului: 5,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
      Producator
      • KAMOKA
      • GATES
      • FEBI BILSTEIN
      • MAXGEAR
      • Hyundai
      Aplica
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie - Hyundai Tucson (JM) 2.0
      Inchide
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Hyundai Tucson (JM) 2.0
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      6000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      4500 1/min
      Cuplu maxim
      184 Nm
      Ridicare
      93,50 mm
      Alezaj
      82,00 mm
      Supapă per cilindru
      4
      Compensare joc supapă
      Disc de compensare
      Joc supapă - supapă de admisie
      Motor rece
      0,20 mm
      la 20°C temperatura agentului de răcire
      Joc supapă - supapă de admisie
      Motor cald
      0,29 mm
      la 80°C temperatura agentului de răcire
      Joc supapă - supapă de evacuare
      Motor rece
      0,28 mm
      la 20° C temperatura agentului de răcire
      Joc supapă - supapă de evacuare
      Motor cald
      0,34 mm
      la 80° C temperatura agentului de răcire
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      11°-/59°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      42°-/6°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      5,965 - 5,980 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      5,950 - 5,965 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune de compresie
      12,70 - 14,20 bar
      Diferenţă max. 1 bar
      Rată de compresie
      10,10 :1
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      0,50 bar
      Retard maxim chiulasă
      0,030 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      0,93 - 1,23 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      82°
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      Generator
      4PK890
      Mărime curea transmisie agregate
      Curea suplimentară servodirecţie
      3PK675
      Sistemul de aprindere
      Valori sistem de aprindere
      Moment aprindere
      +10°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      Rezistenţă maximă cablu de aprindere
      6720 Ohm
      Cu ştecher
      Distanţă electrozi
      1,05±0,05 mm
      Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
      RC10YC4
      Bujii/Bujii incadescente NGK
      BKR5ES-11
      Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
      8800±660 Ohm
      Rezistenţă primară bobină de inducţie
      0,58±0,06
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 95 ROZ
      Denumire carburaţie
      Injecţie benzină
      Presiune sistem
      3,50 bar
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      700 - 900 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie benzină
      Moment aprindere
      +10°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      CO-Conţinut la mersul la ralanti
      0,50 %
      Turaţie la ralanti mărită
      2500 - 3500 1/min
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      0,30 %
      Valoarea lambda
      0,97 - 1,03 λ
      Delta Lambda
      0,02 λ
      Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
      500 - 1200 1/min
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      2,10 bar
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2630 mm
      Ecartament faţă
      1540 mm
      Ecartament spate
      1540 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      26,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      24,40 mm
      Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
      0,03 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      cu frână cu disc
      10,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      cu frână cu disc
      8,00 mm
      Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
      cu frână cu disc
      0,03 mm
      Joc la ridicare plăcuţă de frână - disc de frână
      0,60 - 1,00 mm
      Diametru tambur de frână punte spate
      cu frână cu tambur
      228,60 mm
      Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
      cu frână cu tambur
      230,60 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      11,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      10,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      4,50 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      1,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5790 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2450±140 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      590 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      320 Ohm
      Rezistenţă - injectoare
      14,00 - 15,00 Ohm
      la 20°C
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      60 Ah
      Curent de testare la rece a bateriei
      550 Amperi
      Curent de încărcare a generatorului
      90 Amperi
      Tensiune regulator
      14,10 - 14,70 Volţi
      Tip demaror
      Angrenaj planetar de demultiplicare
      Putere demaror
      1,20 Kilowaţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      4,10 litru
      Ulei de motor cu filtru
      cu senzor de nivel al uleiului
      5,80 litru
      Viscozitate ulei de motor
      API SM
      0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60
      Specificare ulei de motor
      API SM
      SAE 5W-20|SAE 5W-30
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze M5GF1
      2,15 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      Cutie de viteze M5GF1
      API GL4 SAE 75W-85
      Ulei transmisie automată
      7,80 litru
      Specificaţie ulei transmisie automată
      ATF SP-III
      Ulei diferenţial punte spate
      0,75 litru
      Specificaţie ulei punte spate
      API GL5 SAE 80W-90
      Ulei servodirecţie
      0,90 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      PSF-3
      Ulei original
      Agent de răcire
      6,00 litru
      Specificare lichid de răcire
      Antigel pe bază de etilen-glicol
      Lichide de frâna la schimbare
      1,25 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 3|DOT 4
      Lighid de ambreiaj
      0,25 litru
      Specificaţie lichid de ambreiaj
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      485 - 535 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      120 - 135 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      Denso ND - OIL 6
      Conţinut rezervor
      58 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază lungă
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Lumină de parcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      H27W/2 12V 27W PGJ13
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumini spate
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină marşarier
      W16W 12V 16W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      LED
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      Festoon 12V 10W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      Festoon 12V 10W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumini de urcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă torpedo
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a curelei de transmisie
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      la fiecare 45.000 km / 3 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
      la fiecare 45.000 km / 3 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aerisire/dezarerare a rezervorului de combustibil
      la fiecare 45.000 / 3 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Hyundai Tucson (JM) 2.0 - 141 cai Introduceti sasiu
      Hyundai Salveaza
      Seat Inca (6K9) 1.4 i - 60 cai Introduceti sasiu
      Seat Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      Articolele vizualizate recent

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024