Intinzator curea transmisie VW Polo 3 (6n1) 50 1.0 - 50 cai benzina AER, ALL - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 3 (6n1)
VW Polo 3 (6n1)
50 cp - benzina
09.1996 - 10.1999
Marca: VW Model: Polo 3 (6n1) Modif.: 50 1.0 - benzina
Sasiu: hatchback An: 09.1996 - 10.1999 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 999 cmc Putere: 50 cp / 37 kW Codul motorului: AER, ALL Ulei motor: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
      Producator
      • GATES
      • DAYCO
      • FEBI BILSTEIN
      • TRISCAN
      • OPTIMAL
      • KAMOKA
      • DENCKERMANN
      • JP GROUP
      • TOPRAN
      • AUTOMEGA
      • MAXGEAR
      • BTA
      • VAG
      Aplica
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - VW Polo 3 (6n1) 50 1.0
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      5000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      3000 - 3600 1/min
      Cuplu maxim
      86 Nm
      Ridicare
      70,60 mm
      Alezaj
      67,10 mm
      Supapă per cilindru
      2
      Compensare joc supapă
      Berbec hidraulic
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      34°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      6,967 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      6,950 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune de compresie
      7,00 - 15,00 bar
      Diferenţă max. 3 bar
      Rată de compresie
      10,50 :1
      Retard maxim chiulasă
      0,050 mm
      Înălţime maximă a chiulasei
      135,60 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      1,40 - 1,60 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      84° - 98°
      Radiatorul se decuplează la temperatura
      Treaptă 01
      84° - 91°
      Radiatorul se decuplează la temperatura
      Treaptă 02
      91° - 98°
      Radiatorul se cuplează la temperatura
      Treaptă 01
      92° - 97°
      Radiatorul se cuplează la temperatura
      Treaptă 02
      99° - 105°
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      21,36 x 751
      Mărime curea transmisie agregate
      cu servodirecţie
      21,18 x 1070
      Sistemul de aprindere
      Valori sistem de aprindere
      Moment aprindere
      -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      Rezistenţă maximă cablu de aprindere
      7400 Ohm
      Cu ştecher
      Distanţă electrozi
      Producător BOSCH
      1,00±0,10 mm
      Distanţă electrozi
      Beru
      0,80±0,10 mm
      Distanţă electrozi
      Producător NGK
      0,80±0,10 mm
      Bujii/Bujii incadescente BOSCH
      W7LTCR
      Bujii/Bujii incadescente BERU
      14GH7DTUR
      Bujii/Bujii incadescente NGK
      BUR6ET
      Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
      3250±750 Ohm
      Rezistenţă primară bobină de inducţie
      1,00±0,50
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 95 ROZ
      Denumire carburaţie
      Bosch Motronic
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      Motronic 9.0
      Presiune sistem
      2,90 - 3,10 bar
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      de la 1998
      Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
      photoicon
      Graficul de poziţie - ştecher
      până la 1998
      Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      600 - 800 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie benzină
      Moment aprindere
      -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
      CO-Conţinut la mersul la ralanti
      0,00 - 0,50 %
      Turaţie la ralanti mărită
      2500 - 2800 1/min
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      0,00 - 0,30 %
      Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
      70 ppm
      Contiţionarea timpului de ardere internă
      120 Secundă(secunde)
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      2500 - 2800 1/min
      Valoarea lambda
      0,97 - 1,03 λ
      Delta Lambda
      0,03 λ
      Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
      500 - 900 1/min
      Număr de alternanţe
      1
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 155/70 R 13
      2,10 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 155/70 R 13
      2,40 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 175/65 R 13
      1,90 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 175/65 R 13
      2,10 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 185/55 R 14
      1,90 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 185/55 R 14
      2,10 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 195/45 R 15
      1,90 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 195/45 R 15
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 155/70 R 13
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 155/70 R 13
      2,90 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 175/65 R 13
      1,90 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 175/65 R 13
      2,40 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 185/55 R 14
      1,90 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 185/55 R 14
      2,40 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 195/45 R 15
      1,90 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 195/45 R 15
      2,40 bar
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2406 mm
      Ecartament faţă
      1352 - 1372 mm
      Ecartament spate
      1380 - 1400 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      18,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      16,00 mm
      Diametru tambur de frână punte spate
      fără ABS
      180,00 mm
      Diametru tambur de frână punte spate
      cu ABS
      200,00 mm
      Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
      fără ABS
      181,50 mm
      Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
      cu ABS
      201,50 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      12,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      5,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,50 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      239,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      48,00 mm
      Diametru cilindru de frână roată
      17,46 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5750±750 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
      4700±700 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
      3250±450 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2625±375 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
      2150±350 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
      1450±250 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1150±250 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
      1000±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      800±100 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      610±70 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      330±35 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      190±40 Ohm
      Rezistenţă - injectoare
      14,00 - 17,00 Ohm
      Rezistenţă senzor - turaţii roată
      1000 - 1300 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      3,20 litru
      Viscozitate ulei de motor
      VW 500 00
      0W-40, 5W-30, 10W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 501 01
      SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 502 00
      SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
      Specificare ulei de motor
      VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
      Ulei cutie de viteze manuală
      5 treapta 085
      2,70 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      5 treapta 085
      G 052 726 A2
      Ulei original
      Ulei servodirecţie
      0,90 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      G 004 000 M2
      Ulei original
      Agent de răcire
      5,60 litru
      Specificare lichid de răcire
      TL 774 F
      Lichide de frâna la schimbare
      2,00 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      Compresor Sanden SD6-V12
      550 - 575 Grame
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      Compresor Sanden SD7-B10
      700 - 750 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      Compresor Sanden SD6-V12
      105 - 135 cm³
      Ulei instalaţie de climatizare
      Compresor Sanden SD7-B10
      85 - 115 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      Compresor Sanden SD7-B10
      G 052 100 A2
      Ulei original
      Specificaţie ulei de răcire
      Compresor Sanden SD6-V12
      G 052 154 A2
      Ulei original
      Conţinut rezervor
      45 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază lungă
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu, 1
      LEDDRL 1
      Lumină de zi
      Accesoriu, 2
      DAY1
      Lumină de parcare
      Variantă 1
      T4W 12V 4W BA9s
      photoicon
      Lumină de parcare
      Variantă 2
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      H3 12V 55W PK22s
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      Geam galben de semnalizator
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      Geam alb de semnalizator
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      R5W 12V 5W BA15s
      photoicon
      Lumină de frână
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină marşarier
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 001, de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 001
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Iluminat interior
      la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 000, la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 000
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      nu este prevăzută de producător
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      la fiecare 60.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      VW Polo 3 (6n1) 50 1.0 - 50 cai Introduceti sasiu
      VW Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024