Intinzator curea VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V - 100 cai benzina AFK, ANM, AQQ, AUB - magazin online
VW Lupo (6X1,6E1)
100 cp - benzina
08.1999 - 07.2005
100 cp - benzina
08.1999 - 07.2005
Marca: VW
Model: Lupo (6X1,6E1)
Modif.: 1.4 16V - benzina
Sasiu: hatchback
An: 08.1999 - 07.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc
Putere: 100 cp / 74 kW
Codul motorului: AFK, ANM, AQQ, AUB
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Suspensie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Directie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Angrenare roata - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Cutie viteze - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Transmisie cu curea - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Piese motor - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Piese bloc motor - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Garnituri - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistem de racire - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Filtre - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistem de aprindere - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Senzori - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistem alimentare - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Electrice - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistem pornire - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Curatare parbriz - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Sistemul de esapament - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Caroserie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Lumini - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Interior - VW Lupo (6X1,6E1) 1.4 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4400
1/min
Cuplu maxim
128
Nm
Ridicare
75,60
mm
Alezaj
76,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
19°-/15°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
20°-/15°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,953
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Magneti Marelli
Tip carburaţie
1 AV MPI
Presiune sistem
2,80 - 3,20
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AFK
840 - 890
1/min
reglarea nu este posibilă
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AQQ
840 - 870
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AUB
790 - 890
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AFK
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AQQ
2500 - 3000
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AUB
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AUB
0,00 - 0,20
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AQQ
Sondă de bandă largă
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AUB
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AFK
840 - 890
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AQQ
840 - 870
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AUB
790 - 890
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor AFK
0,02
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/55 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/55 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/55 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/55 R 14
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 14
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2323
mm
Ecartament faţă
1387
mm
Ecartament spate
1400
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Producător LUCAS
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Producător LUCAS
18,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu frână cu disc
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu frână cu disc
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână Lucas , fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Producător LUCAS
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
cu frână cu disc
232,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 D
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
550 - 600
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
700 - 750
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
140
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Clasonic
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
34
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024