Kit ambreiaj Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro - 250 cai benzina BUB, CBRA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT Roadster (8J9)
Audi TT Roadster (8J9)
250 cp - benzina
03.2007 - 06.2010
Marca: Audi Model: TT Roadster (8J9) Modif.: 3.2 V6 quattro - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 03.2007 - 06.2010 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 3189 cmc Putere: 250 cp / 184 kW Codul motorului: BUB, CBRA Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • LuK
    • VALEO
    • SACHS
    • AISIN
    • KAMOKA
    • BLUE PRINT
    • BORG & BECK
    • NEXUS
    • VAG
    Aplica
    • Set ambreiaj LuK SAC 624 3180 09 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      LuK SAC
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Reglare:
      cu reglare automata
      1142 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj LuK RepSet Pro 624 3180 34 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      LuK RepSet Pro
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu rulment de presiune
      Reglare:
      cu reglare automata
      1185 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj VALEO KIT2P with High Efficiency Clutch 826731 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      KIT2P with High Efficiency Clutch
      Cod motor:
      BUB
      Tip cutie viteza:
      JLV,JYV
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Piesa noua:
      Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]:
      240 mm
      Numar dinti:
      23
      Profil butuc roata:
      24,2 x 21,8
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara rulment presiune
      Ambreiaj:
      pentru autovehicule cu ambreiaj pneumatic
      pentru producator volante:
      LUK
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Pentru montaj necesită sculă specială
      Greutate [kg]:
      5,52 kg
      993 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj VALEO KIT3P (CSC) with High Efficiency Clutch 834086 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      KIT3P (CSC) with High Efficiency Clutch
      Cod motor:
      BUB
      Tip cutie viteza:
      JLV,JYV
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Piesa noua:
      Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]:
      240 mm
      Numar dinti:
      23
      Profil butuc roata:
      24,2 x 21,8
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu rulment de presiune
      Numarul orificiilor de fixare pe pompa de ambreiaj:
      3
      Alezaj Ø [mm]:
      31 mm
      Material:
      aluminiu
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor
      pentru producator volante:
      LUK
      Greutate [kg]:
      6,19 kg
      1035 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj SACHS XTend 3000 951 151 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      XTend
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Profil butuc roata:
      21,8x24,3-23N
      Numar dinti:
      23
      disponibil numai is set:
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara rulment presiune
      Atentie la informatii de service:
      1181 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj SACHS XTend Kit plus CSC 3000 990 248 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      XTend Kit plus CSC
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Numar dinti:
      23
      Set reparatie alternativ:
      3000 951 151
      1374 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj AISIN Clutch Set (2P) KE-VW21R Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      AISIN Clutch Set (2P)
      Restrictiile producatorului:
      LUK
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Numar dinti:
      23
      847 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj KAMOKA KC110 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu placa de presiune ambreiaj
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara rulment presiune
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Pt. montaj necesita scula speciala
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu disc ambreiaj
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu set suruburi
      Reglare:
      cu reglare automata
      Varianta motor:
      pentru motoare cu volanta cu masa dubla
      Numar dinti:
      23
      pt. cod original (OE):
      02M141671A
      1599 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj KAMOKA KC115 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu placa de presiune ambreiaj
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara rulment presiune
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Pt. montaj necesita scula speciala
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu volanta
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu disc ambreiaj
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu set suruburi
      Reglare:
      cu reglare automata
      Varianta motor:
      pentru motoare cu volanta cu masa dubla
      Numar dinti:
      23
      pt. cod original (OE):
      022141015S
      1599 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj BLUE PRINT SMARTFIT Solution Kit ADV183078 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      SMARTFIT Solution Kit
      Cod motor:
      BUB
      pentru producătorul ambreiajului:
      LUK
      Diametru exterior [mm]:
      241 mm
      Numar dinti:
      23
      din mai multe piese:
      din doua piese
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu unsoare sintetică
      Greutate [kg]:
      5,537 kg
      pt. cod original (OE):
      022 141 015 S
      Ambreiaj:
      Rezervă pt placa de presiune a ambreiajului cu regl. autom.
      Atentie la informatii de service:
      619 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj BLUE PRINT SMARTFIT Solution Kit ADV183096 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Serie:
      SMARTFIT Solution Kit
      Cod motor:
      BUB
      Diametru exterior [mm]:
      241 mm
      Numar dinti:
      23
      din mai multe piese:
      din trei piese
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu rulment de presiune
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu unsoare sintetică
      Greutate [kg]:
      6,399 kg
      Ambreiaj:
      Rezervă pt placa de presiune a ambreiajului cu regl. autom.
      Atentie la informatii de service:
      1479 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj BORG & BECK HKT1075 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Cod motor:
      BUB
      Numar dinti:
      23
      Profil butuc roata:
      24.3 x 21.9
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu rulment de presiune
      Cantitate piese:
      3 nr. piese
      1505 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj NEXUS F1W033NX Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Numar dinti:
      23
      Reglare:
      cu reglare automata
      695 Lei cu TVA
    • Set ambreiaj NEXUS F1W205NX Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Cod motor:
      BUB
      Tip cutie viteza:
      JLV,JYV
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Profil butuc roata:
      24,2x21,8
      Numar dinti:
      23
      Diametru [mm]:
      240 mm
      Forta de ejectare [N]:
      7200 N
      Diametru exterior 2 [mm]:
      240 mm
      856 Lei cu TVA
    • release bearing VAG 0A5141671 Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Informatii:
      408 Lei cu TVA
    • release bearing VAG 0A5141671F Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Informatii:
      864 Lei cu TVA
    • BEARING VAG 0A5141671P Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Информация:
      994 Lei cu TVA
    • BEARING VAG 0A5141671R Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
      Информация:
      547 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de transmisie cu VVTi
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 - 3200 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    95,90 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,85 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    2,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1235
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1620
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 95 ROZ
    Reducerea randamentului
    Presiune sistem
    4,00 bar
    în cazul turaţiei de mers la ralanti
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2467 mm
    Ecartament faţă
    1572 mm
    Ecartament spate
    1558 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    30,00 mm
    photoicon
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    21,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    27,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    19,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    340,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    286,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    310,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    75 Ah
    În funcţie de dotare
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    80 Ah
    În funcţie de dotare
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 1
    420 Amperi
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 2
    380 Amperi
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    140 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Q
    2,30 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
    6,90 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
    5,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Q
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 182 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    0,95 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,85 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,65 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 055 175 A2
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    0,90 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Agent de răcire
    9,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 G
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Denso 6SEU14
    80 - 100 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso 6SEU14
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    H6W 12V 6W BAX9s Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    PY21W 12V 21W BAU15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini spate
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2011
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2012
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    până la 2011/05
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    de la 2011/06
    LED
    Piesă originală
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2007
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2008
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    6 treapta DSG 02E
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
    6 treapta DSG 02E
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    la fiecare 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro - 250 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024