Lagar, ventilator racire motor FEBI BILSTEIN 19740 pentru Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T - 150 cai benzina
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
150 cp - benzina
01.1995 - 11.2000
150 cp - benzina
01.1995 - 11.2000
Marca: Audi
Model: A4 Sedan (8D2, B5)
Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: limuzina
An: 01.1995 - 11.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: AEB, ANB, APU, ARK, AWT
Ulei motor Motor AEB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ANB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor APU: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ARK: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor AWT: 4,10
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Cod producator:
19740
Producator:
FEBI BILSTEIN
Cod motor:
ANB
Cod motor:
AEB
Cod motor:
AWT
Cod motor:
APU
Latime [mm]:
53,7 mm
Diametru interior [mm]:
10,8 mm
Diametru exterior [mm]:
40 mm
Tip constructiv lagar:
Rulment cu role conice
Greutate [kg]:
0,29 kg
Informatii generale:
Produsele livrate de noi sunt destinate exclusiv pentru utilizarea conform destinației prevăzute. Asamblarea va fi efectuată numai de către personal specializat calificat. Produsele se livrează fără instrucțiuni de montare.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Suspensie - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Directie - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Angrenare roata - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Cutie viteze - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Piese motor - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Piese bloc motor - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Garnituri - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistem de racire - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Filtre - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Senzori - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistem alimentare - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Electrice - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistem pornire - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Curatare parbriz - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Caroserie - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Lumini - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Interior - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600
1/min
Cuplu maxim
210
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°+/28°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/8°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor AEB
1,37 - 1,47
bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor ANB, Motor APU
1,50 - 1,60
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,25
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
17.8 x 1300
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.24 x 855
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
Motor AEB
2000
Ohm
Fişă bujii
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor AEB, Variantă 1
M 3.2
Tip carburaţie
Motor AEB, Variantă 2
M 3.2.1
Tip carburaţie
Motor AEB, Variantă 3
M 3.8.2
Tip carburaţie
Motor ANB
ME 7.5
Tip carburaţie
Motor APU, Variantă 1
M 3.8.2
Tip carburaţie
Motor APU, Variantă 2
ME 7.5
Tip carburaţie
Motor AWT
ME 7.5
Presiune sistem
3,90 - 4,10
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEB
820 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ANB
740 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APU
740 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AWT
740 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AEB
820 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ANB
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor APU
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AWT
740 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AWT
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AWT
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AWT
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AWT
740 - 880
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze automată
700 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze automată
700 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEB
720 - 1000
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2607 - 2624
mm
Ecartament faţă
1489 - 1500
mm
Ecartament spate
1469 - 1479
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână C54
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână C54
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână C54
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38
245,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână C54
54,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,10
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
450 - 1000
Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 13,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 120
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AEB
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ANB
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APU
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ARK
3,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AWT
4,10
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 012
2,25
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 01W
2,25
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 012
G 052 911 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 01W
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,82
litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei diferenţial punte spate
1,90
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei cutia de distribuţie
5 treapta 01V
0,80
litru
Specificaţie cutie distribuţie
5 treapta 01V
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11, până la 1998/10
700 - 750
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1998/11
550 - 600
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
650 - 700
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Set de reparaţii pentru curea dinţată
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024