Lampa ceata spate Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 - 100 cai motor diesel BHY (DV6FD) - magazin online
Peugeot 208
100 cp - motor diesel
01.2015 - 12.2019
100 cp - motor diesel
01.2015 - 12.2019
Marca: Peugeot
Model: 208
Modif.: 1.6 BlueHDi 100 - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 01.2015 - 12.2019
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc
Putere: 100 cp / 73 kW
Codul motorului: BHY (DV6FD)
Ulei motor: 3,75
litru cu filtru
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Suspensie - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Directie - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Piese motor - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Garnituri - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Filtre - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Senzori - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Electrice - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Caroserie - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Lumini - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Interior - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
88,30
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 2500/min
0,20 bar
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 4000/min
0,60 bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 2500/min
0,20
bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 4000/min
0,60
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Temperatura de testare 110 °C la 1000/min.
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Producător pompă de injectare
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
24,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,40
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
266,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
249,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,75
litru
Specificare ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
9735 K0
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Variantă 2
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
Variantă 2
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
PSX24W 12V 24W PG20/7
Lumină intermitentă faţă
PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
Faruri spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
cu spoiler spate
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 125.000 km / 4 ani, apoi odată la 25.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 25.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 25.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 100.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de umplere AdBlue®
la fiecare service
Efectuaţi o cursă de probă
toate 50.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
în condiţii grele de exploatare
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024