Lampa ceata spate VW Transporter T4 Platform 2.5 - 110 cai benzina AAF, ACU, AEN, AEU - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Transporter T4 Platform
VW Transporter T4 Platform
110 cp - benzina
11.1990 - 04.2003
Marca: VW Model: Transporter T4 Platform Modif.: 2.5 - benzina
Sasiu: platou / sasiu An: 11.1990 - 04.2003 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2461 cmc Putere: 110 cp / 81 kW Codul motorului: AAF, ACU, AEN, AEU Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VAN WEZEL
    • TYC
    Aplica
    • Lumina de ceata spate VAN WEZEL 5875929 VW Transporter T4 Platform 2.5
      mai mult
      VAN WEZEL
      Partea de montare: stanga dreapta
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      dreapta
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara suport bec
      Numar articol par:
      5875930
      stanga dreapta
      115 Lei cu TVA
    • Lumina de ceata spate TYC P21W 19-0519-01-2 VW Transporter T4 Platform 2.5
      mai mult
      TYC
      Partea de montare: pe ambele parti
      Serie:
      P21W
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Tip inmatriculare:
      Verificat ECE
      TIp lampa:
      P21W
      pe ambele parti
      43 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Transporter T4 Platform 2.5
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2200 1/min
    Cuplu maxim
    190 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    3°+/33°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    33°-/3°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    5
    Secvenţă de aprindere
    1-2-4-5-3
    Presiune de compresie
    Motor ACU
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    Motor AAF
    7,00 - 12,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    Motor ACU
    10,00 :1
    Rată de compresie
    Motor AAF
    8,50 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    132,60 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,30 - 1,50 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    76° - 83°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    82° - 89°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 89°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    90° - 95°
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    7400 Ohm
    Distanţă electrozi
    0,80±0,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    W8DTC
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BUR5ET
    Producător distribuitor de aprindere
    Bosch
    Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
    3500±500 Ohm
    Rezistenţă primară bobină de inducţie
    0,60±0,10
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 91 ROZ
    Denumire carburaţie
    Digifant
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    2,50 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 1996/01
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub o mască.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 1998/09
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte sub consola volan.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la 1995/12
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    775 - 825 1/min
    reglarea nu este posibilă
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    200 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 2800 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    675 - 925 1/min
    Procedură alternativă
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2920 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament lung
    3320 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă 5½J x 14 ET51
    1575 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă 6J x 15 ET44
    1589 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă 7J x 15 ET35
    1607 mm
    Ecartament spate
    cu jantă 5½J x 14 ET51
    1540 mm
    Ecartament spate
    cu jantă 6J x 15 ET44
    1554 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET35
    1572 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LE
    24,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    26,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    16,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LU
    24,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    18,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LE
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    13,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LU
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    15,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,08 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2E3
    13,50 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2E2
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2E3
    11,50 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2E2
    10,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    268,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    269,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
    12,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LE
    13,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    13,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LU
    13,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    13,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 2E3
    13,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu tambur
    6,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
    11,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
    8,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Număr PR. 2E3, Cu placă spate
    8,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu tambur
    1,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
    313,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LE
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    260,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LU
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    282,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2E3
    294,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2E2
    280,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Număr PR. 1LU
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    20,64 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    15,00 - 20,00 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Producător generator
    BOSCH
    Curent de încărcare a generatorului
    90 - 120 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 502 00|VW 505 01
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 02B
    2,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 02B
    SAE 75W-90
    Ulei transmisie automată
    Cu reumplare
    6,10 litru
    Ulei transmisie automată
    Cantitate de schimb
    3,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01P
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 098
    ATF Dexron
    Ulei diferenţial osie faţă
    cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
    1,15 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    cu cutie de viteze automată
    SAE 75W-90
    Ulei servodirecţie
    1,00 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    11,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    2,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    950 - 1000 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu ampatament mare
    1000 - 1050 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu bot lung
    700 - 750 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    135 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-H15
    G 052 100 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-V16
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    80 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lampă de marcaj lateral
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă motor
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 1996
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1995
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 2000
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 1999, Producător CHAMPION
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 1999, Producător NGK
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    Cutie de viteze 098
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 2000
    Service conform indicatorului de perioadă
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2000
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
    până la 1999
    la fiecare 15.000 / o dată pe an
    Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
    de la 2000
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Transporter T4 Platform 2.5 - 110 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024