Lanturi VERIGA SEVEN 7-120 pentru Dacia Sandero 1.5 dCi - 68 cai
Dacia Sandero
68 cp - motor diesel
de 11.2008
68 cp - motor diesel
de 11.2008
Marca: Dacia
Model: Sandero
Modif.: 1.5 dCi - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: de 11.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1461 cmc
Putere: 68 cp / 50 kW
Codul motorului: K9K 792
Ulei motor: 4,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Nu au fost gasite produse inlocuibile
Nu au fost gasite numere OEM
Franare - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Suspensie - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Directie - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Angrenare roata - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Cutie viteze - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Transmisie cu curea - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Piese motor - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Piese bloc motor - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Garnituri - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Sistem de racire - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Filtre - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Uleiuri si lichide - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Senzori - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Sistem alimentare - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Electrice - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Sistem pornire - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Curatare parbriz - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Sistemul de esapament - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Caroserie - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Lumini - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Interior - Dacia Sandero 1.5 dCi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
80,50
mm
Alezaj
76,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,20
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,40
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Înălţime maximă a chiulasei
127,00
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,00
bar
Presiune pneuri spate
cu jante de 14 ţoli
2,00
bar
Presiune pneuri spate
cu jante de 15 ţoli
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2591
mm
Ecartament faţă
1486
mm
Ecartament spate
1474
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
20,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
10,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
10,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
17,70
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Diametru tambur de frână punte spate
pentru tamburul de frână ø 7"
180,25
mm
Diametru tambur de frână punte spate
pentru tamburul de frână ø 8"
203,30
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
pentru tamburul de frână ø 7"
181,25
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
pentru tamburul de frână ø 8"
204,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura primară
4,60
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura secundară
3,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
6,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
238,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
259,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
259,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
pentru tamburul de frână ø 7"
19,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
pentru tamburul de frână ø 8"
17,78
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40
litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Specificare ulei de motor
RN0710
SAE 0W-40 / 5W-40
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JH3
2,80
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JR5
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze JH3
API GL4 SAE 75W-80
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze JR5
API GL4 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ELF RENAULT MATIC D2
Agent de răcire
fără instalaţie de climatizare
4,50
litru
Agent de răcire
cu instalaţie de climatizare
5,45
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
715 - 785
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Condensator cu uscător integrat
440 - 510
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
125 - 145
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Calsonic
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
SP 10
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Calsonic
DH-PR
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2011/01
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2011/01
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2011/06/13
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2011/01
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2011/06/13
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2011/01
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2010/12
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2011/01
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2011/06/13
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2011/06/14
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2010/12
toate 15.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2011/01
la fiecare 20.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011/01
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2010/12
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2011/01
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2011/06/13
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2011/06/14
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2010/12
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2011/01
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2011/06/13
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2011/06/14
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2010/12
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2011/01
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024