Lichid AdBlue Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro - 170 cai motor diesel BMN, CBBB, CFGB - magazin online
Audi A3 (8P1)
170 cp - motor diesel
03.2006 - 08.2012
170 cp - motor diesel
03.2006 - 08.2012
Marca: Audi
Model: A3 (8P1)
Modif.: 2.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 03.2006 - 08.2012
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: BMN, CBBB, CFGB
Ulei motor Motor BMN: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor CBBB: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor CFGB: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSuspensieSuspensie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideDirectieDirectie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchidePiese motorPiese motor - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideGarnituriGarnituri - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistem de racireSistem de racire - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideFiltreFiltre - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideElectriceElectrice - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistem pornireSistem pornire - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideCaroserieCaroserie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideLuminiLumini - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideInteriorInterior - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattroInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4200 1/minTuraţie la cuplu maximMotor BMN1800 - 2500 1/minTuraţie la cuplu maximMotor CBBB1750 - 2500 1/minCuplu maxim350 NmRidicare95,50 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisieMotor BMN5,980 mmDiametrul tijei supapei - supapă de admisieMotor CBBB5,975 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,965 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Rată de compresieMotor BMN18,50 :1Rată de compresieMotor CBBB16,50 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol0,80 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasă0,100 mmLucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.Sistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura87°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregateMotor BMN, fără instalaţie de climatizare21,34 x 950Mărime curea transmisie agregateMotor BMN, cu instalaţie de climatizare21,18 x 1050Mărime curea transmisie agregateMotor CBBB, cu instalaţie de climatizare21,18 x 1070Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţieMotor BMNDuză pompăDenumire carburaţieMotor CBBBCommon RailProducător carburaţieBoschTip carburaţieMotor BMNEDC 16Valori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor CBBB730 - 930 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor BMN700 - 900 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie DieselCondiţionare turaţie DieselMotor BMN5000 - 5400 1/minCondiţionare turaţie DieselMotor CBBB2400 - 2600 1/minCondiţionare injecţie gaz Diesel10de la 60° C temperatura uleiului de motorTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupereMotor BMN5000 - 5400 1/minTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupereMotor CBBB2400 - 2600 1/minMod de măsurareBSondă de măsurare1Timp de oprire1 Secundă(secunde)Timp de măsurare0,5 sValoare maximă KMotor BMN2,00 1/mValoare maximă KMotor CBBB1,00 1/mDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăpână la 20080,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiPresiune pneuri faţăde la 20090,00 barvezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana BPresiune pneuri spatepână la 20080,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiPresiune pneuri spatede la 20090,00 barvezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana BDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2577 mmEcartament faţă1535 mmEcartament spate1507 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FN325,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FN322,00 mmGrosime discuri de frână osie spateEtrier frână CII 41HR12,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateEtrier frână CII 41HR9,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână12,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1ZE288,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1ZP288,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LJ312,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1ZD312,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KF260,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KJ286,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate41,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie80 AhCurent de testare la rece a bateriei380 AmperiProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului140 AmperiProducător demarorVariantă 1BoschProducător demarorVariantă 2VALEOPutere demaror2,00 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtruMotor BMN4,30 litruUlei de motor cu filtruMotor CBBB4,00 litruUlei de motor cu filtruMotor CFGB4,00 litruViscozitate ulei de motorVW 507 005W-30Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 507 00Ulei cutie de viteze manualăCutie de viteze 02Q2,30 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze 02QG 052 171 A2Ulei originalUlei diferenţial punte spate0,95 litruSpecificaţie ulei punte spateG 052 145 A1Ulei originalUlei pentru ambreiaj integralCu reumplare0,85 litruUlei pentru ambreiaj integralpână la 2008/06, Cantitate de schimb0,65 litruUlei pentru ambreiaj integralde la 2008/07, Cantitate de schimb0,70 litruSpecificaţie ulei ambreiaj integral.până la 2008G 055 175 A2Ulei originalSpecificaţie ulei ambreiaj integral.de la 2009G 060 175 A2Ulei originalUlei cutia de distribuţie0,90 litruSpecificaţie cutie distribuţieG 052 145 A1Ulei originalAgent de răcire8,00 litruSpecificare lichid de răcireVariantă 1TL 774 FSpecificare lichid de răcireVariantă 2G 12 PlusLichide de frâna la schimbare1,15 litruSpecificare lichid de frânăVW 501 14Agent de răcire instalaţie de climatizare500 - 550 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizarepână la 2003/10, Compresor Denso 7SEU16170 - 190 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2003/11, Compresor Zexel110 - 130 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2003/11, Compresor Sanden100 - 120 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2003/11, Compresor Denso 7SEU17130 - 150 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2007/06, Compresor Denso 6SEU1480 - 100 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2007/08, Compresor Delphi100 - 120 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor DensoG 052 300 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor SandenG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor ZexelG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor DelphiG 052 154 A2Ulei originalIluminatFaruri faţăLumină de zide la 2008/06, cu far cu halogenPS19W 12V 19W PG20/1Lumină de zide la 2008/06, cu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Lumină de parcarepână la 2008/05, cu Bi-XenonW5W 12V 5W W2,1x9,5d blueLumină de parcarede la 2008/06, cu far cu halogenPS19W 12V 19W PG20/1Lumină de parcarede la 2008/06, cu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină intermitentă faţăde la 2008/06PSY24W 12V 24W PG20/4Lumină intermitentă lateralde la 2008/06LEDPiesă originalăFaruri spateLumină frâna suplimentarăLEDPiesă originalăMijloace de iluminat interiorLumini de urcareAccesoriuEntry1Intervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 2006, Motor BMNtoate 120.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2007, Motor BMNtoate 150.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 2009, Motor CBBBtoate 180.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2010, Motor CBBBtoate 210.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluiMotor CFGBtoate 210.000 kmInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluipână la 2006, Motor BMNtoate 240.000 kmInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluide la 2007, Motor BMNtoate 300.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aertoate 90.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de combustibiltoate 90.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de combustibilcu Biodieseltoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăpână la 2007la fiecare 2 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăde la 2008mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatetoate 60.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automatetoate 60.000 kmInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluiintervale variabile de service (Longlife)coform indicatorului de serviceInterval de schimbare a uleiului ambreiajului integralla fiecare 3 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului combinat de habitaclu.toate 30.000 kmInterval de schimbare a entanşantului de pneurila fiecare 4 aniInterval de verificare filtru de particuleprima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 kmIntervalul verificării saturaţiei filtruluiMotor BMNprima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 kmla atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule DieselIntervalul verificării saturaţiei filtruluiMotor CBBBprima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 kmValoare limită 175 mlIntervalul verificării saturaţiei filtruluiMotor CFGBprima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 kmValoare limită 175 mlVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024