Lichid AdBlue Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro - 150 cai benzina AEB, ANB, APU, ARK, ATW, AWT - magazin online
Audi A4 Avant (8D5, B5)
150 cp - benzina
01.1996 - 09.2001
150 cp - benzina
01.1996 - 09.2001
Marca: Audi
Model: A4 Avant (8D5, B5)
Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: combi
An: 01.1996 - 09.2001
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: AEB, ANB, APU, ARK, ATW, AWT
Ulei motor Motor AEB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ANB: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor APU: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor ARK: 3,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor AWT: 4,10
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSuspensieSuspensie - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideDirectieDirectie - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchidePiese motorPiese motor - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideGarnituriGarnituri - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistem de racireSistem de racire - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideFiltreFiltre - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSenzoriSenzori - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideElectriceElectrice - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistem pornireSistem pornire - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideCaroserieCaroserie - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideLuminiLumini - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideInteriorInterior - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattroInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5700 1/minTuraţie la cuplu maxim1750 - 4600 1/minCuplu maxim210 NmRidicare86,40 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru5Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad18°+/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad28°-/8°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,950 - 5,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,940 - 5,960 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie7,00 - 13,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresie9,50 :1Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresorMotor AEB1,37 - 1,47 barPresiune maximă de încărcare turbocompresor/compresorMotor ANB, Motor APU1,50 - 1,60 barPresiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol1,00 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasă0,100 mmÎnălţime maximă a chiulasei139,25 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura87° - 102°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatePompă agent de răcire11 x 528Mărime curea transmisie agregateCurea principală17.8 x 1300Mărime curea transmisie agregateCurea suplimentară instalaţie de climatizare14.24 x 855Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereRezistenţă maximă cablu de aprindereMotor AEB2000 OhmFişă bujiiBujii/Bujii incadescente NGKPFR6QSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieBoschPresiune sistem3,90 - 4,10 barfără subpresiuneValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AEB820 - 900 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor ANB740 - 860 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor APU740 - 860 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AWT740 - 880 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor AEB820 - 900 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor ANB800 - 920 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor APU800 - 920 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor AWT740 - 880 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minTuraţie la ralanti mărităMotor AWT2500 - 3000 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmContiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internăMotor AWT2500 - 3000 1/minTipul de construcţie al sondelor lambdaMotor AWTSondă de bandă largăTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambdaMotor AWT740 - 880 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor APU, cu cutie de viteze automată700 - 1020 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor ANB, cu cutie de viteze automată700 - 1020 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor APU, cu cutie de viteze mecanică640 - 960 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor ANB, cu cutie de viteze mecanică640 - 960 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor AEB720 - 1000 1/minProcedură alternativăCitirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandăDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţă0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiPresiune pneuri spate0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2607 - 2624 mmEcartament faţă1489 - 1500 mmEcartament spate1469 - 1479 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână C5422,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FN325,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână C5420,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FN323,00 mmGrosime discuri de frână osie spateEtrier frână C3810,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateEtrier frână C388,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateCu placă spate17,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăCu placă spate7,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spateCu placă spate7,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână C54280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3288,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână C38245,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână C5454,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FN357,00 mmDiametru piston frână osie spateEtrier frână C3838,10 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmRezistenţă - senzor arbore cotit450 - 1000 OhmRezistenţă - injectoare12,00 - 13,00 Ohmla 20°CSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie44 AhCurent de testare la rece a bateriei220 AmperiConform standardului DINProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului70 - 120 AmperiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtruMotor AEB3,50 litruUlei de motor cu filtruMotor ANB3,50 litruUlei de motor cu filtruMotor APU3,50 litruUlei de motor cu filtruMotor ARK3,50 litruUlei de motor cu filtruMotor AWT4,10 litruViscozitate ulei de motorVW 502 000W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 503 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 504 00SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 500 00SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 503 00|VW 504 00Ulei cutie de viteze manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01A2,75 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01AG 052 911 A2Ulei originalUlei transmisie automată5 treapta 01V, Cu reumplare9,00 litruUlei transmisie automată5 treapta 01V, Cantitate de schimb2,60 litruSpecificaţie ulei transmisie automată5 treapta 01VG 052 162 A2Ulei originalUlei diferenţial osie faţă5 treapta 01V0,82 litruSpecificaţie ulei punte faţă5 treapta 01VG 052 145 A1Ulei originalUlei diferenţial punte spate1,90 litruSpecificaţie ulei punte spateAPI GL5 SAE 90Ulei cutia de distribuţie5 treapta 01V0,80 litruSpecificaţie cutie distribuţie5 treapta 01VG 052 145 A1Ulei originalUlei servodirecţie0,90 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire7,50 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizarede la 1997/11, până la 1998/10700 - 750 GrameAgent de răcire instalaţie de climatizarede la 1998/11550 - 600 GrameAgent de răcire instalaţie de climatizarepână la 1997/10650 - 700 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare250 - 300 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor DensoG 052 300 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor ZexelG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor DelphiG 052 300 A2Ulei originalIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorLumini de urcareAccesoriuEntry1Intervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2000toate 120.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 1999la fiecare 120.000 km / 5 aniSet de reparaţii pentru curea dinţatăCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a curelei de transmisiepână la 1999la fiecare 120.000 km / 5 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiede la 2000toate 120.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aertoate 60.000 kmInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 6 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.la fiecare 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 kmVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024