Lichid AdBlue Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDI - 140 cai motor diesel AEL - magazin online
Audi A6 Avant (4A, C4)
140 cp - motor diesel
08.1994 - 12.1997
140 cp - motor diesel
08.1994 - 12.1997
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4A, C4)
Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 08.1994 - 12.1997
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2461 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: AEL
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSuspensieSuspensie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideDirectieDirectie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchidePiese motorPiese motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideGarnituriGarnituri - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistem de racireSistem de racire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideFiltreFiltre - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSenzoriSenzori - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideElectriceElectrice - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistem pornireSistem pornire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideCaroserieCaroserie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideLuminiLumini - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideInteriorInterior - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDIInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4000 1/minTuraţie la cuplu maxim1900 1/minCuplu maxim290 NmRidicare95,50 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad8°+/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad37°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie7,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare7,950 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare5Secvenţă de aprindere1-2-4-5-3Presiune de compresie24,00 - 31,00 barDiferenţă max. 5 barRată de compresie20,50 :1Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor1,72 - 1,92 barCu presiune atmosfericăRetard maxim chiulasă0,200 mmLucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.Sistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,20 - 1,50 barTermostatul se deschide la temperatura87° - 102°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,36 x 1345Mărime curea transmisie agregatecu instalaţie de climatizare21,36 x 1722Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţiePompă de distribuţie prin injecţieProducător carburaţieBoschProducător pompă de injectareBoschTip pompă de injectareVE.4/10Producător duze de injecţieBoschTip duze de injecţieDSLA 150 PPornire alimentare cu combustibil statică0,23 - 0,27 mmPresiune injecţie Diesel170 - 200 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale710 - 820 1/minreglarea nu este posibilăTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate710 - 820 1/minreglarea nu este posibilăTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie DieselCondiţionare turaţie Diesel4500 - 5500 1/minde la 60° C temperatura uleiului de motorCondiţionare injecţie gaz Diesel10de la 60° C temperatura uleiului de motorTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere4500 - 5500 1/minMod de măsurareBSondă de măsurare1Timp de oprire1 Secundă(secunde)Timp de măsurare0,5 sValoare maximă K2,00 1/mDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţă0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiPresiune pneuri spate0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2687 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BE, cu tren de rulare sport1526 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BG, cu tren de rulare sport1520 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BA, tren de rulare1520 mmEcartament spate1524 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară25,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară23,00 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior20,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior18,00 mmDiametru tambur de frână punte spate230,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spate231,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioară14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatecu frână cu disc12,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatecu frână cu tambur5,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăCu placă spate7,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu disc2,00 mmfără disc pentru fixarea saboţilor de frânăLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu tambur2,50 mmDiametru disc de frână osie anterioară288,00 mmDiametru disc de frână osie spate245,00 mmDiametru disc de frână osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior269,00 mmDiametru piston frână osie anterioară57,00 mmDiametru piston frână osie spate43,00 mmDiametru cilindru de frână roată20,64 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie92 AhCurent de testare la rece a bateriei450 AmperiConform standardului DINProducător generatorBOSCHCurent de încărcare a generatorului120 AmperiProducător demarorBoschMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru5,00 litruViscozitate ulei de motorVW 501 010W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 505 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Specificare ulei de motorVW 505 00|VW 501 01Ulei cutie de viteze manuală5 treapta 0122,25 litruUlei cutie de viteze manualăCutie de viteze 01E2,40 litruSpecificaţie ulei transmisie manuală5 treapta 012G 052 911 A2Ulei originalSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze 01EG 052 911 A2Ulei originalUlei transmisie automatăCutie de viteze 01K, Cu reumplare7,00 litruUlei transmisie automatăCutie de viteze 01K, Cantitate de schimb2,70 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăCutie de viteze 01KG 052 162 A2Ulei originalUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze 01K0,70 litruSpecificaţie ulei punte faţăCutie de viteze 01KG 052 145 A1Ulei originalUlei servodirecţiecu reglare de nivel2,50 litruUlei servodirecţiefără reglare de nivel1,00 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire8,50 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusSpecificare lichid de răcirePosibilitate alternativă:TL 774 FLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare250 - 300 cm³Specificaţie ulei de răcireG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor80 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluitoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluitoate 30.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţietoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţietoate 30.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibiltoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatela fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 kmVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024