Lichid AdBlue Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattro - 230 cai benzina AAN - magazin online
Audi A6 Avant (4A, C4)
230 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
230 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4A, C4)
Modif.: S6 Turbo quattro - benzina
Sasiu: combi
An: 06.1994 - 12.1997
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 5 cil. / 2226 cmc
Putere: 230 cp / 169 kW
Codul motorului: AAN
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSuspensieSuspensie - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideDirectieDirectie - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchidePiese motorPiese motor - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideGarnituriGarnituri - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistem de racireSistem de racire - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideFiltreFiltre - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSenzoriSenzori - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideElectriceElectrice - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistem pornireSistem pornire - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideCaroserieCaroserie - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideLuminiLumini - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideInteriorInterior - Audi A6 Avant (4A, C4) S6 Turbo quattroInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5900 1/minTuraţie la cuplu maxim1950 1/minCuplu maxim350 NmRidicare86,40 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad3°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad42°-/9°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie6,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare6,940 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare5Secvenţă de aprindere1-2-4-5-3Presiune de compresie10,0 - 14,0 barRată de compresie9,30 :1Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor1,81 - 2,05 barCu presiune atmosfericăRetard maxim chiulasă0,100 mmÎnălţime maximă a chiulasei118,10 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,20 - 1,50 barTermostatul se deschide la temperatura87° - 102°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,36 x 1293Mărime curea transmisie agregatecu instalaţie de climatizare21,36 x 1693Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereRezistenţă maximă cablu de aprindere5000 OhmFişă bujiiBujii/Bujii incadescente BOSCHF 5 DPO RSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 98 ROZTipul carburantuluiPosibilitate alternativă:OTTO 95 ROZReducerea randamentuluiDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieBoschTip carburaţieMotronicPresiune sistemcu subpresiune3,40 - 3,70 barPresiune sistemfără subpresiune4,00 - 4,20 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale770 - 830 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate770 - 830 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmContiţionarea timpului de ardere internă60 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 - 2800 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilor670 - 930 1/minProcedură alternativăCitirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandăDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţă0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiPresiune pneuri spate0,00 barvezi eticheta autocolantă a clapetei rezervoruluiDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2692 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BG, cu reglare de nivel1520 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BE, cu tren de rulare sport1563 mmEcartament faţăNumăr PR. 1BA, tren de rulare1520 mmEcartament spateNumăr PR. 1BG, cu reglare de nivel1524 mmEcartament spateNumăr PR. 1BE, cu tren de rulare sport1528 mmEcartament spateNumăr PR. 1BA, tren de rulare1524 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară30,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară28,00 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior20,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior18,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioară14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spate12,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară7,00 mmCu placă spateLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate2,00 mmfără disc pentru fixarea saboţilor de frânăDiametru disc de frână osie anterioarăde la 1996/06323,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăpână la 1996/06314,00 mmDiametru disc de frână osie spate245,00 mmDiametru disc de frână osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior269,00 mmDiametru piston frână osie anterioară42,80 mmDiametru piston frână osie spate43,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2150±850 OhmRezistenţă - senzor arbore cotit1000 OhmRezistenţă - injectoare15,00 - 17,00 Ohmla 20°CSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie64 AhCurent de testare la rece a bateriei380 AmperiConform standardului DINProducător generatorBOSCHCurent de încărcare a generatorului120 AmperiProducător demarorBoschPutere demaror1,80 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,50 litruViscozitate ulei de motorVW 500 000W-40, 5W-30, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Ulei cutie de viteze manualăCutie de viteze 01E2,70 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze 01EG 052 911 A2Ulei originalUlei transmisie automatăCutie de viteze 01F, Cu reumplare7,00 litruUlei transmisie automatăCutie de viteze 01F, Cantitate de schimb2,70 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăCutie de viteze 01FG 052 162 A2Ulei originalUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze 01F0,70 litruSpecificaţie ulei punte faţăCutie de viteze 01FG 052 145 A1Ulei originalUlei diferenţial punte spate1,50 litruSpecificaţie ulei punte spateAPI GL5 SAE 90Ulei cutia de distribuţieCutie de viteze 01F1,02 litruSpecificaţie cutie distribuţieCutie de viteze 01FG 052 145 A1Ulei originalUlei servodirecţiecu reglare de nivel2,50 litruUlei servodirecţiefără reglare de nivel1,00 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire8,50 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusSpecificare lichid de răcirePosibilitate alternativă:TL 774 FLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare250 - 300 cm³Specificaţie ulei de răcireG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor80 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluitoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 3 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatela fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024