Lichid AdBlue Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattro - 180 cai motor diesel AKE, BAU, BDH - magazin online
Audi A6 Sedan (4B, C5)
180 cp - motor diesel
02.2000 - 01.2005
180 cp - motor diesel
02.2000 - 01.2005
Marca: Audi
Model: A6 Sedan (4B, C5)
Modif.: 2.5 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 02.2000 - 01.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2496 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: AKE, BAU, BDH
Ulei motor: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSuspensieSuspensie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideDirectieDirectie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchidePiese motorPiese motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideGarnituriGarnituri - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistem de racireSistem de racire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideFiltreFiltre - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideElectriceElectrice - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistem pornireSistem pornire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideCaroserieCaroserie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideLuminiLumini - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideInteriorInterior - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.5 TDI quattroInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4000 1/minTuraţie la cuplu maxim1500 - 2500 1/minCuplu maxim370 NmRidicare86,40 mmAlezaj78,30 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad12°-/8°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad34°-/12°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,958 - 5,972 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,952 - 5,972 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare6Secvenţă de aprindere1-4-3-6-2-5Presiune de compresie19,00 - 29,00 barDiferenţă max. 5 barPresiune de compresieMotor BDH17,00 - 27,00 barDiferenţă max. 5 barRată de compresie18,50 :1Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor0,90 - 1,10 barPresiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol0,80 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasă0,100 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura87° - 102°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Ventilator electricRadiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Ventilator electricRadiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregateCurea principală21,36 x 2404Mărime curea transmisie agregateCurea suplimentară instalaţie de climatizare14.24 x 1217Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţieUnitate pompǎ-diuzǎProducător carburaţieBoschPresiune sistem3,50 barProducător pompă de injectareBoschProducător duze de injecţieBoschPornire alimentare cu combustibil dinamică+2°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorPresiune injecţie Diesel170 - 235 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AKE740 - 840 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor BAU650 - 880 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor BDH650 - 860 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor AKE740 - 840 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor BAU650 - 880 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor BDH650 - 860 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie DieselCondiţionare turaţie Diesel4650 - 4950 1/minde la 60° C temperatura uleiului de motorCondiţionare turaţie DieselMotor AKE4500 - 5500 1/minde la 60° C temperatura uleiului de motorCondiţionare injecţie gaz Diesel10de la 60° C temperatura uleiului de motorTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere4650 - 4950 1/minTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupereMotor AKE4500 - 5500 1/minMod de măsurareBSondă de măsurare1Timp de oprire1 Secundă(secunde)Timp de măsurare0,5 sValoare maximă K2,00 1/mDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/65 R 152,80 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/65 R 152,30 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/55 R 162,90 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/55 R 162,60 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/60 R 152,30 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/60 R 152,80 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 215/55 R 162,20 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 215/55 R 162,60 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 235/45 R 172,60 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 235/45 R 172,20 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/65 R 153,10 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/65 R 152,30 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/55 R 163,10 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/55 R 162,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/60 R 152,30 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/60 R 153,10 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 215/55 R 162,20 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 215/55 R 162,60 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 235/45 R 172,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 235/45 R 172,20 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2757 - 2759 mmEcartament faţă1536 - 1545 mmEcartament spate1563 - 1570 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE25,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT25,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG30,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z30,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE23,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT23,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG28,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z28,00 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior22,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateFrâna cu disc este ventilată în interior20,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână12,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăCu placă spate7,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE288,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT312,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG321,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z321,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână C38, Număr PR. 1KD245,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână C43, Număr PR. 1KE255,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior269,00 mmDiametru disc de frână osie spateEtrier frână C43, Număr PR. 1KZ355,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE57,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT57,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG60,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z42,80 mmDiametru piston frână osie spateEtrier frână C3836,00 mmDiametru piston frână osie spateEtrier frână C4340,80 mmDiametru piston frână osie spateEtrier frână C43, Număr PR. 1KZ41,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie95 AhCurent de testare la rece a bateriei450 AmperiConform standardului DINProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului120 - 140 AmperiProducător demarorBoschPutere demaror2,00 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru5,30 litruViscozitate ulei de motorVW 505 000W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 506 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Specificare ulei de motorVW 505 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 506 00Ulei cutie de viteze manualăviteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01E3,40 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăviteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01EG 052 911 A2Ulei originalUlei transmisie automată5 treapta 01V, Cu reumplare9,00 litruUlei transmisie automată5 treapta 01V, Cantitate de schimb3,00 litruspecificat de producător 2,60 - 3,00 litriSpecificaţie ulei transmisie automată5 treapta 01VG 052 162 A2Ulei originalUlei diferenţial osie faţă5 treapta 01V0,80 litruSpecificaţie ulei punte faţă5 treapta 01VG 052 145 A1Ulei originalUlei diferenţial punte spate1,50 litruSpecificaţie ulei punte spateAPI GL5 SAE 90Ulei cutia de distribuţie0,80 litruSpecificaţie cutie distribuţieG 052 145 S2Ulei servodirecţie0,85 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire10,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizarede la 2001/05550 - 600 GrameAgent de răcire instalaţie de climatizarepână la 2001/04650 - 700 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor de climatizare cu cuplaj magnetic250 - 300 cm³Ulei instalaţie de climatizarede la 2001/05, Compresor de climatizare cu supapă de reglare245 - 265 cm³Specificaţie ulei de răcireG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor70 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluitoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluitoate 30.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţietoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţietoate 30.000 kmInterval de înlocuire a curelei de transmisienu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a filtrului de aertoate 60.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de combustibiltoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare service în funcţie de indicatorul de intervalInterval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.la fiecare 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 kmVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024