Lichid AdBlue Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI - 200 cai benzina BWA - magazin online
Audi TT Roadster (8J9)
200 cp - benzina
03.2007 - 06.2010
200 cp - benzina
03.2007 - 06.2010
Marca: Audi
Model: TT Roadster (8J9)
Modif.: 2.0 TFSI - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: 03.2007 - 06.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 200 cp / 147 kW
Codul motorului: BWA
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSuspensieSuspensie - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideDirectieDirectie - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideCutie vitezeCutie viteze - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchidePiese motorPiese motor - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideGarnituriGarnituri - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistem de racireSistem de racire - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideFiltreFiltre - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSenzoriSenzori - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideElectriceElectrice - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistem pornireSistem pornire - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideCaroserieCaroserie - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideLuminiLumini - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideInteriorInterior - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSIInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiMotor BWACurea dinţatăTipul comenzii motoruluiMotor BPYCurea dinţatăTipul comenzii motoruluiMotor CCTALanţ de distribuţieTipul comenzii motoruluiMotor CCZALanţ de distribuţieTuraţie la putere maximăMotor BPY5700 1/minTuraţie la putere maximăMotor BWA5100 1/minTuraţie la cuplu maximMotor BPY2000 1/minTuraţie la cuplu maximMotor BWA1800 1/minCuplu maxim280 NmRidicare92,80 mmAlezaj82,50 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,970 - 5,990 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,950 - 5,970 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie7,00 - 14,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresie10,30 :1Retard maxim chiulasă0,050 mmÎnălţime maximă a chiulasei139,20 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura87°Reglare electronicăInformaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,36 x 953Mărime curea transmisie agregatecu instalaţie de climatizare21,36 x 1054Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 98 ROZTipul carburantuluiPosibilitate alternativă:OTTO 95 ROZReducerea randamentuluiPresiune sistemPresiune înaltă49,00 - 120,00 barDupă pompa de înaltă presiunePresiune sistemPresiune joasă6,00 barÎnainte de pompa de înaltă presiuneValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţă0,00 barvezi coloana B stângaPresiune pneuri spate0,00 barvezi coloana B stângaDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2467 mmEcartament faţă1572 mmEcartament spate1558 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FN325,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăEtrier frână FNR-G5730,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FN321,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăEtrier frână FNR-G5727,00 mmGrosime discuri de frână osie spate12,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate9,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână12,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FN3312,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăEtrier frână FNR-G57340,00 mmDiametru disc de frână osie spate286,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL54,00 mmDiametru piston frână osie anterioarăEtrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM57,00 mmDiametru piston frână osie spate38,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterieVariantă 161 AhÎn funcţie de dotareCapacitate baterieVariantă 275 AhÎn funcţie de dotareCurent de testare la rece a baterieiVariantă 1330 AmperiCurent de testare la rece a baterieiVariantă 2420 AmperiProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului140 AmperiProducător demarorVariantă 1BoschProducător demarorVariantă 2VALEOPutere demaror1,10 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,50 litruViscozitate ulei de motorVW 501 010W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 503 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 504 00SAE 5W-30Specificare ulei de motorVW 501 01|VW 502 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 503 00|VW 504 00Ulei cutie de viteze manualăCutie de viteze 02Q2,30 litruUlei cutie de viteze manualăSchimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare6,90 litruUlei cutie de viteze manualăSchimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb5,50 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze 02QG 052 171 A2Ulei originalSpecificaţie ulei transmisie manualăSchimbător direct de viteze 02EG 052 182 A2Ulei originalAgent de răcire9,50 litruSpecificare lichid de răcireTL 774 GLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze mecanică1,15 litruLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze cu angrenaje1,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare500 - 550 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Denso 6SEU1480 - 100 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Sanden100 - 120 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor Denso 6SEU14G 052 300 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor SandenG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de zide la 2012, cu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină de ziAccesoriuDAY1Lumină de parcarede la 2012, cu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină intermitentă lateralLEDPiesă originalăFaruri spateIluminat număr de înmatricularede la 2012LEDPiesă originalăLumină frâna suplimentarăLEDPiesă originalăMijloace de iluminat interiorLampă de iluminat spaţiul pentru picioare.de la 2011/06LEDPiesă originalăIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluiMotor BWAtoate 180.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluiMotor BPYtoate 180.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aertoate 90.000 kmInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 90.000 km / 6 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăpână la 2007la fiecare 2 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăde la 2008mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 aniInterval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎSchimbător direct de viteze 02Etoate 60.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024