Lichid AdBlue Nissan Primera (P11) 2.0 TD - 90 cai motor diesel CD20T - magazin online
Nissan Primera (P11)
90 cp - motor diesel
09.1996 - 12.2001
90 cp - motor diesel
09.1996 - 12.2001
Marca: Nissan
Model: Primera (P11)
Modif.: 2.0 TD - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 09.1996 - 12.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1974 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: CD20T
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSuspensieSuspensie - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideDirectieDirectie - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideAngrenare roataAngrenare roata - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideCutie vitezeCutie viteze - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchidePiese motorPiese motor - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideGarnituriGarnituri - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistem de racireSistem de racire - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideFiltreFiltre - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistem alimentareSistem alimentare - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideElectriceElectrice - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistem pornireSistem pornire - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideCaroserieCaroserie - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideLuminiLumini - Nissan Primera (P11) 2.0 TDInchideInteriorTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4400 1/minTuraţie la cuplu maxim2400 1/minCuplu maxim177 NmRidicare88,00 mmAlezaj84,50 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicJoc supapă - supapă de admisieMotor rece0,20 - 0,30 mmla 20°CJoc supapă - supapă de admisieMotor cald0,25 - 0,35 mmJoc supapă - supapă de evacuareMotor rece0,33 - 0,43 mmla 20°CJoc supapă - supapă de evacuareMotor cald0,39 - 0,49 mmUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare6,945 - 6,960 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie24,5 - 31,4 barDiferenţă max. 5 barRată de compresie22,20 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol0,59 barRetard maxim chiulasă0,100 mmÎnălţime maximă a chiulasei137,90 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)0,78 - 0,98 barValoare minimă 0,59 barTermostatul se deschide la temperatura82°Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţiePompă de distribuţie prin injecţieProducător carburaţieKikiProducător pompă de injectareKikiTip pompă de injectareVE.4/10Pornire alimentare cu combustibil statică0,75 - 0,89 mmPresiune injecţie Diesel132 - 140 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale650 - 750 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie DieselTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere5200 - 5500 1/minValoare maximă K2,50 1/mDate privind trenul de rulareSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară20,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,07 mmGrosime discuri de frână osie spatecu frână cu disc10,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spatecu frână cu disc9,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână a punţii din spatecu frână cu disc0,07 mmDiametru tambur de frână punte spatepână la anul modelului 2000, cu frână cu tambur228,60 mmDiametru tambur de frână punte spatede la anul de fabricaţie a modelului 2001, cu frână cu tambur203,20 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spatepână la anul modelului 2000, cu frână cu tambur230,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spatede la anul de fabricaţie a modelului 2001, cu frână cu tambur204,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână11,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatepână la anul modelului 2000, cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână4,85 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatede la anul de fabricaţie a modelului 2001, cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână4,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatecu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână9,30 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână1,50 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmSistem electricSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiTensiune regulator14,10 - 14,70 VolţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru5,00 litruViscozitate ulei de motorACEA A3/B30W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40Specificare ulei de motorACEA A3/B3Ulei cutie de viteze manualăCutie de viteze RS5F32A3,70 litruSpecificaţie producător 3,6 - 3,8 litriSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze RS5F32AAPI GL4 SAE 80W-90Ulei servodirecţie1,10 litruSpecificare ulei servodirecţieATF Dexron IIIAgent de răcire6,60 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare550 - 650 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare180 cm³Specificaţie ulei de răcireKLH00 - PAGR0IluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluila fiecare 90.000 km / 4 aniCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de verificare a curelei de transmisietoate 10.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de schimbare a agentului de răcire a motoruluimai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluitoate 10.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a instalaţiei de climatizarela fiecare 2 ani(dacă este disponibil)Interval de schimbare a lichidului de ambreiajla fiecare 60.000 km / 2 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024