Lichid AdBlue Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35) - 190 cai motor diesel A 20 DTR - magazin online
Opel Insignia Sports Tourer
190 cp - motor diesel
07.2008 - 03.2017
190 cp - motor diesel
07.2008 - 03.2017
Marca: Opel
Model: Insignia Sports Tourer
Modif.: 2.0 Biturbo CDTI 4x4 - motor diesel
Sasiu: combi
An: 07.2008 - 03.2017
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1956 cmc
Putere: 190 cp / 140 kW
Codul motorului: A 20 DTR
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSuspensieSuspensie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideDirectieDirectie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideAngrenare roataAngrenare roata - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideCutie vitezeCutie viteze - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchidePiese motorPiese motor - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideGarnituriGarnituri - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistem de racireSistem de racire - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideFiltreFiltre - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSenzoriSenzori - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistem alimentareSistem alimentare - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideElectriceElectrice - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistem pornireSistem pornire - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideCaroserieCaroserie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideLuminiLumini - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideInteriorInterior - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4500 1/minTuraţie la cuplu maxim2000 1/minCuplu maxim400 NmRidicare90,40 mmAlezaj83,00 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Rată de compresie16,50 :1Sistem de răcireTermostatul se deschide la temperatura88°Radiatorul se decuplează la temperaturaVariantă 197°la turaţie redusăRadiatorul se decuplează la temperaturaVariantă 2102°la turaţie mareRadiatorul se cuplează la temperaturaVariantă 1100°la turaţie redusăRadiatorul se cuplează la temperaturaVariantă 2105°la turaţie mareSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţieCommon RailProducător carburaţieBoschTip carburaţieEDC 17CP21Valori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiReciclarea gazului de eşapamentDaGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale770 - 930 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate770 - 930 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)60 °CValoare de emisie DieselCondiţionare turaţie Diesel5100 1/minCondiţionare injecţie gaz Diesel5Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere5000 - 5200 1/minValoare maximă K1,30 1/mDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăEco2,70 barPresiune pneuri spateEco2,90 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2737 mmEcartament faţă1585 mmEcartament spate1587 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară30,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară27,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,05 mmGrosime discuri de frână osie spateRPO - cod J6012,00 mmGrosime discuri de frână osie spateRPO - cod J6123,00 mmGrosime discuri de frână osie spateRPO - cod J6223,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateRPO - cod J6010,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateRPO - cod J6121,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateRPO - cod J6221,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate0,05 mmDiametru disc de frână osie anterioarăRPO - cod J60296,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăRPO - cod J61321,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăRPO - cod J62337,00 mmDiametru disc de frână osie spateRPO - cod J60292,00 mmDiametru disc de frână osie spateRPO - cod J62315,00 mmDiametru disc de frână osie spateRPO - cod J61315,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5887 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4707 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3075 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2511 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2063 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1432 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1009 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°851 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°612 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°329 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°186 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie54 AhCurent de testare la rece a bateriei600 AmperiProducător generatorVariantă 1VALEOProducător generatorVariantă 2DENSOTip generatorProducător ValeoTG13Tip generatorDensoSC2Curent de încărcare a generatoruluiProducător Valeo125 AmperiCurent de încărcare a generatoruluiDenso155 AmperiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,50 litruViscozitate ulei de motorDexos 20W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40Viscozitate ulei de motorGM-LL-B-025SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40Specificare ulei de motorGM-LL-B-025|DEXOS 2Ulei cutie de viteze manualăla cutia de viteze de schimb1,70 litruNoile transmisii sunt deja umplute cu 0,68 litri.Ulei cutie de viteze manualăCantitate de schimb2,20 litruUlei cutie de viteze manualăPrima umplere2,38 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăATF AW-1Ulei transmisie automatăCantitate de schimb3,00 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăCutie de viteze AF40-6ATF AW-1Ulei pentru ambreiaj integralcu blocaj al diferenţialului0,56 litruUlei pentru ambreiaj integralfără blocaj al diferenţialului0,52 litruSpecificaţie ulei ambreiaj integral.93 165 387Ulei originalUlei cutia de distribuţieCutia de distribuţie AAM0,65 litruSpecificaţie cutie distribuţieCutia de distribuţie AAM93 165 383Ulei originalUlei servodirecţie1,40 litruSpecificare ulei servodirecţieATF Dexron VIAgent de răcire9,00 litruSpecificare lichid de răcireB 040 1065Lichide de frâna la schimbare1,20 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4 PlusSpecificaţie lichid de ambreiajDOT4Agent de răcire instalaţie de climatizare600 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Sanden PXE16110 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Delphi150 cm³Specificaţie ulei de răcirePAGUlei originalConţinut rezervor70 litruIluminatFaruri faţăFază scurtăde la 2014, cu far cu halogenHIR2 12V 55W PX22DFază lungăde la 2014, cu far cu halogenHIR2 12V 55W PX22DLumină de zicu far cu halogen, cu tehnică LEDLEDPiesă originalăLumină de zicu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină de ziAccesoriuDAY1Lumină de parcarecu far cu halogen, cu tehnică LEDLEDPiesă originalăLumină de parcarecu Bi-XenonLEDPiesă originalăLumină intermitentă faţăde la 2014, cu Bi-XenonPSY24W 12V 24W PG20/4Faruri spateLumini spatede la 2014LEDPiesă originalăLumină de frânăde la 2014LEDPiesă originalăLumină frâna suplimentarăLEDPiesă originalăMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 2010la fiecare 120.000 km / 10 aniCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2011la fiecare 120.000 km / 6 aniInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluila fiecare 120.000 km / 10 aniInterval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţiela fiecare 120.000 km / 10 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiepână la 2010la fiecare 150.000 km / 10 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiede la 2011la fiecare 150.000 km / 6 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniÎnlocuiţi bateria telecomenziila fiecare 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitacluîn condiţii grele de exploatarela fiecare 30.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interiorla fiecare 60.000 km / 2 ani(dacă este disponibil)Interval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interiorîn condiţii grele de exploatarela fiecare 30.000 km / o dată pe anVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024