Lichid AdBlue Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R) - 110 cai benzina 3ZZ-FE - magazin online
Toyota Corolla Wagon (E11)
110 cp - benzina
02.2000 - 10.2001
110 cp - benzina
02.2000 - 10.2001
Marca: Toyota
Model: Corolla Wagon (E11)
Modif.: 1.6 16V - benzina
Sasiu: combi
An: 02.2000 - 10.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: 3ZZ-FE
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Ulei motor Cu reumplare: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSuspensieSuspensie - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideDirectieDirectie - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideAngrenare roataAngrenare roata - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideCutie vitezeCutie viteze - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchidePiese motorPiese motor - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideGarnituriGarnituri - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistem de racireSistem de racire - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideFiltreFiltre - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSenzoriSenzori - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistem alimentareSistem alimentare - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideElectriceElectrice - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistem pornireSistem pornire - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideCaroserieCaroserie - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideLuminiLumini - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideInteriorInterior - Toyota Corolla Wagon (E11) 1.6 16V (ZZE112_, ZZE112R)InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiLanţ de distribuţieTuraţie la putere maximă6000 1/minTuraţie la cuplu maxim3800 1/minCuplu maxim150 NmRidicare81,50 mmAlezaj79,00 mmSupapă per cilindru4Joc supapă - supapă de admisieMotor rece0,15 - 0,25 mmJoc supapă - supapă de evacuareMotor rece0,25 - 0,35 mmUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,470 - 5,485 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,465 - 5,480 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie10,2 - 15,3 barRată de compresie10,50 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol0,29 barRetard maxim chiulasă0,050 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)0,74 - 1,03 barTermostatul se deschide la temperatura80° - 84°Radiatorul se decuplează la temperatura83°Radiatorul se cuplează la temperatura93°Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindere-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorRezistenţă maximă cablu de aprindere25000 OhmDistanţă electrozi1,10 mmDistanţă electroziBosch1,00 mmBujii/Bujii incadescente NGKBKR5EYABujii/bujii incandescente alteleDensoK16R-U11Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăPresiune sistem3,01 - 3,47 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale600 - 750 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeLa vehicule cu EOBD550 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate600 - 750 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateLa vehicule cu EOBD550 - 800 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindere-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralanti0,50 %Turaţie la ralanti mărită2300 - 2800 1/minTuraţie la ralanti mărităLa vehicule cu EOBD2500 - 3000 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmContiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Contiţionarea timpului de ardere internăLa vehicule cu EOBD60 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 1/minTipul de construcţie al sondelor lambdaLa vehicule cu EOBDSondă cu salt de semnalSpannungshub la turaţia de verificareLa vehicule cu EOBD>0,40 VolţiTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda550 - 800 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilor500 - 850 1/minDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăÎncărcată parţial2,20 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime2,50 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial2,20 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime2,60 barSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară20,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,05 mmDiametru tambur de frână punte spate200,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spate201,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioară12,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spate4,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară1,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate1,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5500±1500 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2500±500 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1100±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°550±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°300±100 OhmRezistenţă - injectoare13,40 - 14,20 Ohmla 20°CSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiProducător generatorBOSCHProducător generatorPosibilitate alternativă:DENSOPutere generator0,84 KilowaţiCurent de încărcare a generatoruluicu cutie de viteze automată, Denso80 AmperiCurent de încărcare a generatoruluicu cutie de viteze mecanică, Denso70 AmperiCurent de încărcare a generatoruluiBosch80 AmperiRezistenţă rotorcu cutie de viteze automată, Denso2,70 - 3,10la 20°CRezistenţă rotorcu cutie de viteze mecanică, Denso2,10 - 2,50la 20°CRezistenţă rotorBosch2,47 - 2,73la 20°CTensiune regulator13,20 - 14,00 VolţiPutere demarorPosibilitate alternativă:, Denso1,00 KilowaţiPutere demarorBosch1,10 KilowaţiPutere demarorDenso0,80 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru3,70 litruUlei de motor cu filtruCu reumplare4,20 litruViscozitate ulei de motorAPI SH10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50Viscozitate ulei de motorAPI SJSAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50Specificare ulei de motorAPI SH|API SJUlei cutie de viteze manuală1,90 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăAPI GL4 SAE 75W-90Ulei transmisie automată7,60 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăATF Dexron IIUlei servodirecţie0,70 litruSpecificare ulei servodirecţieUlei originalAgent de răcirecu cutie de viteze automată5,90 litruAgent de răcirecu cutie de viteze mecanică6,00 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,20 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare600 - 700 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aSpecificaţie ulei de răcireDenso ND - OIL 9Conţinut rezervor50 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY2Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de verificare a curelei de transmisiemai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 45.000 km/3 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a bujiilorcu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platinăla fiecare 90.000 km / 6 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a agentului de răcire a motoruluimai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatela fiecare 90.000 km / 6 aniexceptând în cazul transmisiei T-IV şi WSInterval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţăcu cutie de viteze automatăla fiecare 90.000 km / 6 aniexceptând în cazul transmisiei T-IV şi WSInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anMod de verificare-joc supapăla fiecare 90.000 km / 6 aniReglaţi jocul supapei.la fiecare 90.000 km / 6 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024