Lichid AdBlue VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motion - 125 cai benzina AGN - magazin online
VW Bora Sedan (1J2)
125 cp - benzina
02.1999 - 05.2005
125 cp - benzina
02.1999 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.8 4motion - benzina
Sasiu: limuzina
An: 02.1999 - 05.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 125 cp / 92 kW
Codul motorului: AGN
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSuspensieSuspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideDirectieDirectie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideCutie vitezeCutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchidePiese motorPiese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideGarnituriGarnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistem de racireSistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideFiltreFiltre - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSenzoriSenzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideElectriceElectrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistem pornireSistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideCaroserieCaroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideLuminiLumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideInteriorInterior - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motionInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5900 1/minTuraţie la cuplu maxim3500 1/minCuplu maxim170 NmRidicare86,40 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru5Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,963 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,943 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Poziţia cilindrului 1.Pe partea opusă prizei de energie a motorului.Presiune de compresie7,50 - 14,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresie10,30 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol1,20 - 1,60 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasă0,100 mmÎnălţime maximă a chiulasei139,20 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura87° - 102°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,18 x 1120Mărime curea transmisie agregateVariantă 1, cu instalaţie de climatizare21,18 x 1195CONTINENTALMărime curea transmisie agregateVariantă 2, cu instalaţie de climatizare21,36 x 1195GATESSistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindere-9°00'±3°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorDistanţă electrozi1,00±0,10 mmBujii/Bujii incadescente NGKBKUR6ET10Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieBoschTip carburaţieM 3.8.5Presiune sistemcu subpresiune2,50 barPresiune sistemfără subpresiune3,00 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale760 - 880 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindere-9°00'±3°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti70 ppmContiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 - 2800 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilor660 - 980 1/minProcedură alternativăCitirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandăDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/65 R 152,10 barSuplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!Presiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/55 R 162,10 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/60 R 152,10 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/65 R 152,60 barSuplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!Presiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/55 R 162,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/60 R 152,60 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2513 mmEcartament faţăcu jantă ET361520 mmEcartament faţăcu jantă ET381516 mmEcartament faţăcu jantă ET421508 mmEcartament spatecu jantă ET361485 mmEcartament spatecu jantă ET381481 mmEcartament spatecu jantă ET421473 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LR22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LS22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZM22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZP22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară19,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KE9,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 2EG9,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateNumăr PR. 1KE7,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spateNumăr PR. 2EG7,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE11,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EG11,50 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LS280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZM280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZP280,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KE239,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 2EG239,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate41,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie44 AhCurent de testare la rece a bateriei220 AmperiConform standardului DINProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului70 - 120 AmperiProducător demarorBoschMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,50 litruViscozitate ulei de motorVW 501 010W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 503 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 504 00SAE 5W-30Specificare ulei de motorVW 501 01|VW 502 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 503 00|VW 504 00Ulei cutie de viteze manuală5 treapta 02C2,40 litruSpecificaţie ulei transmisie manuală5 treapta 02CG 052 726 A2Ulei originalUlei diferenţial punte spate1,00 litruSpecificaţie ulei punte spateG 052 145 A1Ulei originalUlei pentru ambreiaj integralCu reumplare0,42 litruUlei pentru ambreiaj integralCantitate de schimb0,25 litruSpecificaţie ulei ambreiaj integral.G 052 175 A1Ulei originalUlei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire5,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbare1,10 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare120 - 150 cm³Specificaţie ulei de răcireG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateLumină frâna suplimentarăLEDPiesă originalăMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluitoate 180.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluiîn cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluiintervale variabile de service (Longlife)coform indicatorului de serviceInterval de schimbare a uleiului ambreiajului integraltoate 30.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a entanşantului de pneurila fiecare 4 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024