Lichid AdBlue VW Golf 4 (1J1) 1.4 16V - 75 cai benzina AHW, AKQ, APE, AXP, BCA - magazin online
VW Golf 4 (1J1)
75 cp - benzina
10.1997 - 05.2004
75 cp - benzina
10.1997 - 05.2004
Marca: VW
Model: Golf 4 (1J1)
Modif.: 1.4 16V - benzina
Sasiu: hatchback
An: 10.1997 - 05.2004
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: AHW, AKQ, APE, AXP, BCA
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSuspensieSuspensie - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideDirectieDirectie - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideCutie vitezeCutie viteze - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchidePiese motorPiese motor - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideGarnituriGarnituri - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistem de racireSistem de racire - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideFiltreFiltre - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSenzoriSenzori - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideElectriceElectrice - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistem pornireSistem pornire - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideCaroserieCaroserie - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideLuminiLumini - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideInteriorInterior - VW Golf 4 (1J1) 1.4 16VInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5000 1/minTuraţie la cuplu maxim3300 1/minCuplu maxim128 NmRidicare75,60 mmAlezaj76,50 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad19°+/15°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad20°-/15°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,973 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,953 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie7,00 - 15,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresie10,50 :1Retard maxim chiulasă0,050 mmÎnălţime maximă a chiulasei108,25 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura84° - 98°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,18 x 1078Mărime curea transmisie agregatecu instalaţie de climatizare21,18 x 1548Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereRezistenţă maximă cablu de aprindere7200 OhmDistanţă electrozi1,00±0,10 mmBujii/Bujii incadescente NGKBKUR6ET10Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieMotor AHWMagneti MarelliProducător carburaţieMotor AKQMagneti MarelliProducător carburaţieMotor APEBoschProducător carburaţieMotor AXPBoschProducător carburaţieMotor BCABoschTip carburaţieMotor AHW4 AVTip carburaţieMotor AKQ4 AVTip carburaţieMotor APEME 7.5Tip carburaţieMotor AXPME 7.5Tip carburaţieMotor BCAME 7.5Presiune sistem2,80 - 3,20 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AHW600 - 750 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AKQ700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor APE650 - 850 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AXP650 - 850 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor BCA650 - 850 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor AHW600 - 750 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor AKQ700 - 800 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmContiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 - 2800 1/minTipul de construcţie al sondelor lambdaSondă de bandă largăTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambdaMotor AXP650 - 850 1/minTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambdaMotor BCA650 - 850 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,02 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor AHW500 - 850 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor AKQ600 - 900 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor APE550 - 950 1/minProcedură alternativăCitirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandăDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 175/80 R 141,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 175/80 R 142,20 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/65 R 152,10 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/55 R 162,10 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/60 R 152,10 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 175/80 R 141,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 175/80 R 143,00 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/65 R 152,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/55 R 162,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/60 R 152,60 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2500 mmEcartament faţăcu jantă ET361520 mmEcartament faţăcu jantă ET381516 mmEcartament faţăcu jantă ET421508 mmEcartament spatecu jantă ET361498 mmEcartament spatecu jantă ET381494 mmEcartament spatecu jantă ET421486 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LQ22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZF22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară19,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KK9,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KS9,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KV9,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate7,00 mmDiametru tambur de frână punte spateNumăr PR 1KG230,00 mmDiametru tambur de frână punte spateNumăr PR 1KN230,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spateNumăr PR 1KN231,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spateNumăr PR 1KG231,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LQ14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZF14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateNumăr PR. 1KP, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână11,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatecu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT11,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateNumăr PR 1KX, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână11,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatecu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR 1KG5,50 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateNumăr PR 1KN, cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână5,50 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatecu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,50 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LQ256,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZF256,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KK232,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KS232,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KV232,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate38,00 mmDiametru cilindru de frână roatăNumăr PR 1KN19,05 mmDiametru cilindru de frână roatăNumăr PR 1KG20,64 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie44 AhCurent de testare la rece a bateriei220 AmperiConform standardului DINProducător generatorVariantă 1VALEOProducător generatorVariantă 2BOSCHCurent de încărcare a generatorului70 - 90 AmperiProducător demarorVALEOMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru3,20 litruViscozitate ulei de motorVW 500 000W-40, 5W-30, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 503 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 504 00SAE 5W-30Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 503 00|VW 504 00Ulei cutie de viteze manuală5 treapta 02J2,00 litruUlei cutie de viteze manuală5 treapta 02K1,90 litruSpecificaţie ulei transmisie manuală5 treapta 02JSAE 75W-90Specificaţie ulei transmisie manuală5 treapta 02KSAE 75W-90Ulei transmisie automatăCutie de viteze 01M, Cu reumplare5,30 litruUlei transmisie automatăCutie de viteze 01M, Cantitate de schimb3,00 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăCutie de viteze 01MG 052 162 A2Ulei originalUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze 01M0,75 litruSpecificaţie ulei punte faţăCutie de viteze 01MG 052 145 A1Ulei originalUlei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire5,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze mecanică1,10 litruLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze automată1,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Sanden120 - 150 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Zexel115 - 135 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor SandenG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor ZexelG 052 200 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateLumină frâna suplimentarăLEDMijloace de iluminat interiorLumini de urcareAccesoriuEntry1Intervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluiîn cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2000la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de intervalInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluipână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a entanşantului de pneurila fiecare 4 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024