Lichid AdBlue VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDI - 101 cai motor diesel ATD, AXR - magazin online
VW Golf 4 (1J1)
101 cp - motor diesel
09.2000 - 06.2005
101 cp - motor diesel
09.2000 - 06.2005
Marca: VW
Model: Golf 4 (1J1)
Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 09.2000 - 06.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 101 cp / 74 kW
Codul motorului: ATD, AXR
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSuspensieSuspensie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideDirectieDirectie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideCutie vitezeCutie viteze - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchidePiese motorPiese motor - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideGarnituriGarnituri - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistem de racireSistem de racire - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideFiltreFiltre - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideElectriceElectrice - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistem pornireSistem pornire - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideCaroserieCaroserie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideLuminiLumini - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideInteriorInterior - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDIInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă4000 1/minTuraţie la cuplu maxim1800 - 2400 1/minCuplu maxim240 NmRidicare95,50 mmAlezaj79,50 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad16°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad28°-/19°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie6,980 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare6,956 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie19,00 - 31,00 barDiferenţă max. 5 barRată de compresie19,00 :1Retard maxim chiulasă0,100 mmLucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.Sistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura85° - 105°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregate21,18 x 1195Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţieUnitate pompǎ-diuzǎProducător carburaţieBoschValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale800 - 1000 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate800 - 1000 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie DieselCondiţionare turaţie Diesel4600 - 5000 1/minde la 60° C temperatura uleiului de motorCondiţionare injecţie gaz Diesel10de la 60° C temperatura uleiului de motorTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere4600 - 5000 1/minMod de măsurareBSondă de măsurare1Timp de oprire1 Secundă(secunde)Timp de măsurare0,5 sValoare maximă K2,00 1/mDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/65 R 152,20 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/65 R 152,00 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/55 R 162,20 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/55 R 162,00 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 225/45 R 172,20 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 225/45 R 172,00 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/65 R 152,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/55 R 162,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 225/45 R 172,60 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 225/45 R 171,90 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2500 mmEcartament faţăcu jantă ET361520 mmEcartament faţăcu jantă ET381516 mmEcartament faţăcu jantă ET421508 mmEcartament spatecu jantă ET361498 mmEcartament spatecu jantă ET381494 mmEcartament spatecu jantă ET421486 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LR22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LS22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZM22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZP22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară19,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KK9,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KS9,00 mmGrosime discuri de frână osie spateNumăr PR. 1KV9,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate7,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână11,50 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LS280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZM280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZP280,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KK232,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KS232,00 mmDiametru disc de frână osie spateNumăr PR. 1KV232,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate38,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterieVariantă 160 AhCapacitate baterieVariantă 272 AhCurent de testare la rece a baterieiVariantă 1280 AmperiConform standardului DINCurent de testare la rece a baterieiVariantă 2380 AmperiProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului90 - 120 AmperiProducător demarorBoschPutere demaror1,80 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,30 litruViscozitate ulei de motorVW 506 010W-30, 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 507 00SAE 5W-30Viscozitate ulei de motorVW 505 01SAE 5W-30|SAE 5W-40Specificare ulei de motorVW 505 01Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 506 01|VW 507 00Ulei cutie de viteze manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J2,00 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02JG 052 726 A2Ulei originalUlei transmisie automată5 treapta 09A, Cu reumplare7,00 litruSpecificaţie ulei transmisie automată5 treapta 09AG 052 990 A2Ulei originalUlei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire6,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze mecanică1,15 litruLichide de frâna la schimbarecu cutie de viteze automată1,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Sanden120 - 150 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Zexel115 - 135 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor SandenG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor ZexelG 052 200 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateLumină frâna suplimentarăLEDMijloace de iluminat interiorLumini de urcareAccesoriuEntry1Intervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2004toate 120.000 kmCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 2003toate 90.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluide la 2000la fiecare 30.000 km / 2 aniCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluipână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluide la 2004toate 240.000 kmInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluipână la 2003toate 90.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibiltoate 60.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de combustibilcu Biodieseltoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2000la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de intervalInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluipână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a entanşantului de pneurila fiecare 4 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024